Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bikini's in Amerika

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Ziva
Amerika-expert

Bikini's in Amerika

Bericht door Ziva »

Jaja, ik woon hier nu iets minder dan 2 maanden en ben gewoon zwaar op zoek naar een bikini!

Nu hoor ik je denken, dat moet toch niet zo moeilijk zijn? Nou dat is het wel. Ik ben zoals ze dat in Nederland noemen "volslank" (in Amerika is dat dus normaal ) en dat betekent dus um... best rijkelijk bedeeld aan de voorkant (if you know what I mean haha).

Nu kan ik dus echt bijna nergens een bikini (two piece) vinden met een beugel in de bikinitop. Echt, alles wat ik zie is slappe hap met vulling maar geen enkele bikinitop lijkt zo gemaakt dat hij ook alles op zijn plaats houdt. Daarbij lijkt het ook wel alsof je, wanneer je wat voller bent, gedwongen wordt in een badpak te lopen (van die badpakken waar mijn oma van 85 ook in liep) of een of andere tanktop met een boxerachtige bikinibroek. Dat vind ik dus echt niets. Misschien dat het in Amerika "not done" is om met een wat vollere voorgevel in een two piece te lopen maar in mijn eigen achtertuin moet dat toch kunnen :D

Dus mijn vraag aan jullie: weet iemand waar of in welke winkel ze een beetje knappe bikini's verkopen voor vrouwen met een maatje meer? Online bestellen kan ook maar biniki's zijn wel van die dingen die ik eerst wil passen dus een winkel of winkelketen zou te gek zijn. Ik heb alle gangbare winkels al gehad: Walmart, Ross, Old Navy, Target, Kohl.

Alvast bedankt voor de moeite :D
Joke
Amerikakenner

Re: Bikini's in Amerika

Bericht door Joke »

Je moet een van de betere winkels proberen, zoals Macy's, Dillard's, Nordstrom. Je kan ook Penney's of Sears proberen, maar ik denk dat het beter zal lukken bij de betere winkels. Ik vind dat er best leuke badpakken zijn, en niet alleen modellen voor oma van 85. Ik heb een hele la vol.
Lust is easy. Love is hard. Like is most important.
Ziva
Amerika-expert

Bericht door Ziva »

Dank je Joke! Mijn lief zei ook al zoiets alleen ik dacht "ik probeer het gewoon hier, vrouwen hebben daar meer verstand van!"

Ik ga even speuren bij 1 van de door jou genoemde winkels :D
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Ik koop ze online bij Venus.com. Ben er heel tevreden mee. Ik heb een D cup en die zitten van hen heel goed. Ik zie hier trouwens allerlei soorten en maten bikini's op allerlei soorten en maten lichamen, dus het is zeker wel "done" (althans in dit gebied) ;).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
wiepster
Amerika-expert

Bericht door wiepster »

Victoria's Secret heeft ook leuke bikinis, ook beugel en push ups.

Succes :salute:
Georgie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Georgie »

Ik heb 8 jaar geleden een prachtige bikini bij de Macy's gekocht van het merk Lucky Strike, en ik heb 'm altijd met zorg behandelt (na elke zwembeurt het chloor of zout uitwassen) en ik draag 'm nog altijd.

Macy's zou ik je dus aanraden! (en ik ben ook rijkelijk bedeeld zeg maar)
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Steffanie
Amerikafan

Bericht door Steffanie »

Ik heb 3 jaar terug bij gap een bikini gekocht. Nog steeds erg mooi en toen in de uitverkoop voor $8,- echt een koopje toen. Wellicht betaal je nu wat meer maar ik denk zeker het kijken waard. Ik ben zeg maar ook vol slank gezegd en deze past prima.

Succes met deze zoektocht! Ik blijf het een kriem vinden.
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Misschien vind je iets bij Every thing but water.
Ze hebben winkels in de meeste malls en natuurlijk ook online ;-)

http://www.everythingbutwater.com/splash.html
Machteld
Amerikafan

Bericht door Machteld »

Ik kijk altijd na het zomer seizoen voor bikinis. Dan betaal je tenminste een normale prijs voor zo weinig stof : P Ik begrijp wel natuurlijk dat je er nu eentje zoekt, Macy's is inderdaad een goede optie.

Je kan altijd online kijken bij Victoria's Secret, daar heb ik mijn bikinis vorig jaar op sale gekocht! :D
A Dutch girl in Oregon!
Dutch in Oregon op Facebook!
SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

En Victoria's Secret heeft vandaag nog eens 20% extra korting (zie website). Zo te zien hebben ze best leuke bikini's, voor niet eens al te veel geld.
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Ik zie de kop, maar mis de foto's in dit onderwerp :lol:
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Ik ook.... :lol:
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Texas Boy schreef:Ik zie de kop, maar mis de foto's in dit onderwerp :lol:
Wat had je dan verwacht? Dat ze hun aankopen gingen showen hier? :wink: :mrgreen: :lol:
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Ging ik eigenlijk wel vanuit, jullie toch ook, heren :wink:.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
rijocaer
Amerikakenner

Bericht door rijocaer »

heb je al in Pigeon Forge gekeken? Daar zijn een aantal van die "beach" winkels zoals je ook veel bij de kust ziet.
rijocaer
gleuknie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

Texas Boy schreef:Ik zie de kop, maar mis de foto's in dit onderwerp :lol:
Daar heb je een punt. :lol:
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
D-lite
Amerika-ontdekker

Bericht door D-lite »

Hahahaha ik kwam niet meer bij van het lachen toen ik deze topic las!
Ik woon nu precies 3 maanden dan echt in Amerika en ik kan mij de frustratie heel goed voorstellen!
Begin Juni gaan we met de familie voor een week naar North Carolina, ofte wel een weekje strand!
Nu was ik zo stom geweest om dus mijn bikini achter te laten in NL en kan dus ook totaal NIETS vinden hier!
3 weken zoek ik dus nu al voor iets dat 1:past! en 2: er niet uitziet als een wandelende zuurstok!
Ik zal de tips eens nagaan en succes voor de andere dames!!! :thumbup:
Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
Myrte
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Myrte »

Handig topic met goede tips !
Ik wide in de USA een tankini gaan kopen, dacht die moet ik daar toch zeker een leuke kunnen vinden...niet dus...allemaal met vulling (die ik niet nodig heb haha).
Volgende keer weer eens kijken !
Ziva
Amerika-expert

Bericht door Ziva »

Dames! echt bedankt voor al jullie goede tips en input!!! Helaas...

Nadat ik 4 uur lang vriendlief overal naartoe heb meegesleept (JC Penney, Macy's, Victoria Secrets: een filiaal wat geen badkleding verkoopt, heb ik weer haha) en zowat alle winkels die er zoal zijn heb ik echt niets met een beugel kunnen vinden dat pastte en er ook nog een beetje leuk uitzag. Morgen komen als het goed is mijn spullen uit Nederland aan dus heb ik wel weer 2 bikini's die passen maar ik vind het echt ongelofelijk hoor haha.

Qua beha's heb ik een voorkeur voor niet voorgevormde cups met een beugel en die zijn lastiger te vinden omdat alles netjes weggestopt wordt achter een soort "megaschild" en als het gaat om bikini's is de instelling blijkbaar "laat alles maar lekker hangen" of "draag zoveel lagen dat het niet opvalt".

Maar het goede nieuws is: vanmorgen dacht ik "oke, oke... ik koop dan wel een badpak" en warempel lang leve Wal Mart want daar heb ik een leuk badpak gescoord voor maar $15 dat er ook nog eens redelijk "jong" uitziet.

Nou ja, morgen naar Memphis en kijken of ik daar wat leuks kan vinden en zoals jullie zeiden, online maar eens zoeken ;)
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Nogmaals, Venus.com. Die hebben ook de topjes, die je beschrijft. Succes!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer