Maar jij bent niet op 7 maanden tijd 3 keer naar de VS geweest, waarbij men dan die laatste keer moeilijk is gaan doen. Jouw situatie is dus al helemaal anders.Hockey schreef:Ik denk dat ik een iets andere mening heb dan sommigen hier.
@Ceristimo:
Of het je deelname aan de Green Card loterij negatief zal beinvloeden? Ik dacht niet dat ze bij inschrijving voor die loterij vragen of je ooit al eens de toegang tot de VS ontzegd geweest is (maar 100% zeker herinner ik me dat niet omdat het voor ons nooit problematisch geweest is). Zou je eens moeten nakijken.
Of het de aanvraag van een K1 negatief kan beinvloeden? Dat weet ik ook niet. Misschien dat je daar meer info over kan vinden op Visajourney? Het zou kunnen dat ze bijkomende vragen hebben of bijkomend onderzoek willen doen naar het hoe en waarom, en dat je aanvraag voor dat visum mogelijk vertraging op zal lopen? Maar eerlijk gezegd is het K1 visum iets waar ik niet echt thuis in ben.
Stel dat je geweigerd wordt, en deze weigering geen negatieve gevolgen heeft voor de aanvraag van je K1, dan kan je altijd het risico nemen. Je hebt dan immers niets te verliezen (behalve dat je, zolang je je K1 nog niet hebt, je waarschijnlijk het land niet meer in geraakt).
Misschien dat Clint hier ook al eens eerder iets over gehoord heeft, maar die heeft het momenteel erg druk met zijn eigen huwelijk dus ik verwacht hem pas volgende week terug op het forum... (eventueel kan je hem eens een pb sturen, maar laat ons hier dan wel het antwoord weten, dat kan handig zijn voor de mensen die nadien in een soortgelijke situatie zitten).