Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

TSA Calendar 2011

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Bramster
Amerika-expert

TSA Calendar 2011

Bericht door Bramster »

Miss January
Afbeelding

Miss February
Afbeelding

Miss March
Afbeelding

Miss April
Afbeelding

Miss May
Afbeelding

Miss June
Afbeelding

Miss July
Afbeelding

Miss August
Afbeelding

Miss September
Afbeelding

Miss October
Afbeelding

Miss November
Afbeelding

Miss December
Afbeelding
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: TSA Calendar 2011

Bericht door DVDGuy »

:mrgreen: :clap:
Bara
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Bara »

:P
Ja! Weer netwerken, maar dan anders.... http://www.sky-match.net/
Blog http://baragoesusa.blogspot.com/
Briggy
Amerikafan

Bericht door Briggy »

Lol, en once again heeft augustus weer het minst leuke plaatje :lol:
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

TSA bumper stickers:
tumblr_lcf64k4UWy1qzufnjo1_500.jpg
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Briggy
Amerikafan

Bericht door Briggy »

Hahaha die zijn ook grappig! Vooral die over Lada Gaga, al mag ik die helemaal niet.

Maar even serieus, ik vind die commotie een beetje overdreven.
Bramster
Amerika-expert

Bericht door Bramster »

Ik vind die commotie terrecht. Wij worden slecht zo nauwkeurig onderzocht daar we van de wetenschap wie de meest gevaarlijke mensen zijn geen gebruik mogen maken, dat is politiek niet correct. En dan is het wel heel erg zuur als je, zoals vaak gebeurt, niet echt netjes en fatsoenlijk door de TSA wordt behandeld.
Briggy
Amerikafan

Bericht door Briggy »

Misschien komt het doordat ik jong, vrouwelijk en alleen was, maar ik ben nog geen enkele keer slecht door de TSA behandeld. Mijn ervaringen met hun zijn over het algemeen best positief.
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

en de TSA beamte nog maar 3 tanden (met bling) had, geen 400 lbs woog, in een vorm van engels praatte die je niet verstaat en net een zak cheeto's voor lunch heeft verorberd
FlipjeBTiel
Amerika-expert

Bericht door FlipjeBTiel »

@op Staat mij toch bij dat de schoenen uit moeten ... Los van het feit dat zulke naaldhakken toch net zo, als niet meer, gevaarlijk zijn als een nagelschaartje. Op SFO waar ik net doorheen gekomen ben, kon je je eigen rij uitkiezen met op het eindpunt de scanner of de metaaldetector. Ik ben in de rij voor die laatste gaan staan, ondanks dat die rij een stuk langer was.

Gr., Flipje
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Gelukkig heeft Miss February wel de schoenen uitgedaan... Miss November misschien ook, maar dat weten we niet zeker... :wink:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Bralo20
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door Bralo20 »

Briggy schreef:Misschien komt het doordat ik jong, vrouwelijk en alleen was, maar ik ben nog geen enkele keer slecht door de TSA behandeld. Mijn ervaringen met hun zijn over het algemeen best positief.
Waarschijnlijk ga jij door de controle met de houding van "hey, die mensen doen ook maar hun werk" en ben je de vriendelijkheid zelve... Mijn ervaring leert me namelijk dat ondanks de bakken kritiek op TSA, die mensen best wel vriendelijk kunnen zijn afhankelijk van jouw eigen instelling. Ik bezie de controle van TSA dan ook altijd als een noodzakelijk kwaad maar begroet hen altijd vriendelijk als ik aan de controle kom. Een simpele, "hello, how are you" kan wonderen doen... Zelfs de zeldzame keren dat de detectie afging en er dus gefouilleerd moest worden gebeurde het altijd professioneel, meer zelfs, er kwam altijd zelfs een "my appologies but the alarm went of, we have to do a pat down, hope you don't mind?" bij...

Als je er natuurlijk toekomt met de instelling "die klootzakken van een wannabe cops gaan weer eens ambetant doen en m'n dag verpesten" dan is de kans groot dat dit effectief ook zo zal zijn... Het zijn tenslotte ook maar mensen, dus als jij er met een "bakkes dat op onweer staat" toekomt dan merken zij dat ook en dan zullen ook zij niet vriendelijk zijn...
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Helemaal gelijk; jouw eigen houding bepaalt heel vaak hoe zij jou behandelen. Natuurlijk, er zitten altijd figuren bij wiens gezicht permanent op onweer staat en wiens gemoed dat evenaart, maar inderdaad, een glimlach en een "how are you" doen vaak wonderen.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

De laatste twee of drie keren is het alarm bij mij telkens afgegaan, en ja, ze verontschuldigden zich altijd zeer uitgebreid omdat ze me moesten fouilleren, maar ach, die mensen doen ook maar hun job, en dat is ook wat ik ze zeg. Het gaat ook om onze eigen veiligheid, dus go ahead!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Ik kan me helemaal bij Bralo, Dento en Kastelke aansluiten. Behandel die mensen zoals je zelf ook behandeld wil worden. In februari werd er aan mij gevraagd "would you mind if I borrow your laptop for a minute?". De TSO was ook in haar volle recht geweest om dat ding uit mijn tas te pakken en vervolgens te checken op explosieven. Ze vroeg het echter en was gewoon een mens. Net als de meeste van haar collega's ;)
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

En als je heel serieus zegt "nou, liever niet" dan doen ze het toch, alleen een stuk minder vriendelijk, en mogelijk een stuk minder voorzichtig... dus uiteindelijk heb je alleen maar jezelf ermee.

Onze website | Mijn blog
Briggy
Amerikafan

Bericht door Briggy »

Bralo20 schreef: Waarschijnlijk ga jij door de controle met de houding van "hey, die mensen doen ook maar hun werk" en ben je de vriendelijkheid zelve...
Ja dat klopt eigenlijk wel. Ik heb zelfs dik tien minuten staan kletsen met de mensen van de Amarillo douane :lol: Maar ik was dan ook de enige passagier die in die tien minuten langskwam. Ze wilden alles weten over Nederland en mijn reis, en dan niet van. Wat kom je hier doen?! Maar echt geïnteresseerd in wat ik allemaal meegemaakt had.

En de mevrouw in New York was ook erg aardig, ik moest weer alles laten zien en uitleggen maar ik was zo enthousiast aan het praten dat het aanstekelijk was denk ik :lol:

En in LA waren ze kei aardig voor me omdat ik zo erg stond te janken omdat ik niet naar huis wilde :lol:

En de eerste keer bij aankomst in Amerika in LA met mijn moeder waren we bij een meneer die een beetje Duits kon, en die had een smiley op z'n papier getekend. Die meneer was heel leuk. :P
Dento schreef:Helemaal gelijk; jouw eigen houding bepaalt heel vaak hoe zij jou behandelen. Natuurlijk, er zitten altijd figuren bij wiens gezicht permanent op onweer staat en wiens gemoed dat evenaart, maar inderdaad, een glimlach en een "how are you" doen vaak wonderen.
In 2007 toen we in de rij van de douane stonden was er een gezette meneer met een cowboyhoed op en die keek chagrijnig! We stonden daar een tijdje en hij kreeg allemaal "moeilijke" mensen, mensen die geen Engels konden enzo.
rvd4always
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door rvd4always »

Heel grappige kalender! :clap:
Grandu
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Grandu »

:lol: :lol: :lol: