Miss February

Miss March

Miss April

Miss May

Miss June

Miss July

Miss August

Miss September

Miss October

Miss November

Miss December

Waarschijnlijk ga jij door de controle met de houding van "hey, die mensen doen ook maar hun werk" en ben je de vriendelijkheid zelve... Mijn ervaring leert me namelijk dat ondanks de bakken kritiek op TSA, die mensen best wel vriendelijk kunnen zijn afhankelijk van jouw eigen instelling. Ik bezie de controle van TSA dan ook altijd als een noodzakelijk kwaad maar begroet hen altijd vriendelijk als ik aan de controle kom. Een simpele, "hello, how are you" kan wonderen doen... Zelfs de zeldzame keren dat de detectie afging en er dus gefouilleerd moest worden gebeurde het altijd professioneel, meer zelfs, er kwam altijd zelfs een "my appologies but the alarm went of, we have to do a pat down, hope you don't mind?" bij...Briggy schreef:Misschien komt het doordat ik jong, vrouwelijk en alleen was, maar ik ben nog geen enkele keer slecht door de TSA behandeld. Mijn ervaringen met hun zijn over het algemeen best positief.
Ja dat klopt eigenlijk wel. Ik heb zelfs dik tien minuten staan kletsen met de mensen van de Amarillo douaneBralo20 schreef: Waarschijnlijk ga jij door de controle met de houding van "hey, die mensen doen ook maar hun werk" en ben je de vriendelijkheid zelve...
In 2007 toen we in de rij van de douane stonden was er een gezette meneer met een cowboyhoed op en die keek chagrijnig! We stonden daar een tijdje en hij kreeg allemaal "moeilijke" mensen, mensen die geen Engels konden enzo.Dento schreef:Helemaal gelijk; jouw eigen houding bepaalt heel vaak hoe zij jou behandelen. Natuurlijk, er zitten altijd figuren bij wiens gezicht permanent op onweer staat en wiens gemoed dat evenaart, maar inderdaad, een glimlach en een "how are you" doen vaak wonderen.