IngeRene schreef:De trip is een beetje bijgesteld. Bryce laten we links liggen en we nemen een dag extra in Zion. Alles willen zien zal uiteindelijk waarschijnlijk betekenen niets echt te hebben gezien. Dit geeft ons denk ik ook wel een stuk meer rust.
Ik bekijk een beetje "RV Park voor RV Park" en ben nu aan het kijken naar een RV Park nabij Zion. Ik zou qua RV Park het liefste kiezen voor het Zion River Resort, omdat die netjes en compleet oogt en erg veel positieve beoordelingen heeft gekregen. Ik zie echter één fors nadeel en dat is de afstand tot het park (12 mile). We zullen na de middag aan komen en willen dan aan het einde van de dag / begin avond de bustour door het park nemen en wat uitzichtpunten bezoeken. De dag erna willen wij graag de Narrows gaan lopen en daar vroeg mee starten. Vanaf het RV Park vertrekt echter alleen om 09:00 pas een shutlle (die om 15:00 terugkeert), terwijl ik meer aan 07:00 's ochtends denk. Mogelijkheid is om de hele camper dan maar mee te nemen ... ? Dat kan wel op de 2e dag zo vroeg in de ochtend, maar weer niet in de middag ervoor i.v.m. mogelijke parkeerproblemen. Kortom: iemand suggesties?
Gr,
René
Hoi René
Ik ga me er ook even tegenaan bemoeien; hopelijk heb je er wat aan.
ZION: Ik zou zeker voor de campground Watchman in Zion zelf gaan.. Voor ons was dat een geweldige plek. Voor $20 heb je een riverside plek die je op je gemak 6 mnd tevoren reserveert, zonder de Yosemite stress. Wij stonden op een giga plek nr B044R (B loop, #44 aan Rivier). Je hebt alleen stroom en dus heb je het belangrijkste de rest heb je bij je! Er is een dump op de camping, het visitor center is op loopafstand waar ook de bus het park inrijdt en in de rivier kun je heerlijk chillen!! Kinderen spelen er ook op zwembanden, wel even voor waterschoenen zorgen dat loopt lekkerder. (zie ook ons blog) Wij hadden er graag nog een dag gebleven.
BRYCE: Niet overslaan joh! Het is zooo mooi al zou je alleen al Bryce POint gaan bekijken dan heb je er al wat meer van gezien dan niks. Mijn idee zou zijn om op dag 19 van Zion naar Bryce te rijden, dag 20 naar Page en Horesehoe bend, (evt Antelope Canyon als je Upper wilt doen), dag 21 In page na de Antelope Canyon (als je lower doet, in ochtend is perfect) naar Monument Valley (3 uur rijden).
Campings: (ik heb al wat reviews achtergelaten en misschien wel meer mensen..)
Bij Page stonden we op Wahweap (fullhookup en wifi), je kunt dan naar het meer lopen (strandje) en lekker zwemmen. Die bij stad heeft zwembad
Wij vonden Mon Valley wel mooi vanaf de weg verder zijn we niet gekomen. Ik had wel bij The View willen kijken maar tja je kunt niet alles. Maar de indruk was eigenlijk wel genoeg. De campground is daar prima overdekt zwembad, de omgeving vonden we wat shaby aandoen. Beetje gevoel dat indianen echt een slaatje slaan uit hun heilige grond.... en die indruk wordt dan bevestigd door de hoge prijzen van tours.
Enfin succes.. voor het blog heb je een ww nodig (pb tje)