Nou, nou, éérst zelf een fout maken, dan het ff willen regelen, je zin niet krijgen en vervolgens wild om je heen schoppen.
Dacht je daar ver mee te komen?
Als dat je houding is dan is, zelfs Amerika, nog niet ver genoeg...

Wel s een paar keer gebeld met het IND? Je krijgt allerlei accenten aan de lijn hoor. Brabants/Amsterdams/Turks/Marrokaans/Haags/etc... Als je daar al denigrerend om gaat doen, pfff.Gobears schreef:Nouja zeg. Dit is gewoon echt belachelijk..
Ik heb dus gebeld met KCC. En het heeft me sterk aan het denken gezet over de capaciteiten van Amerikanen (in bepaalde delen) om zelf na te denken. Het is eigenlijk al belachelijk hoe het menu begint met een telefoniste met sterk Southern accent. Dat zouden we eens moeten doen bij onze Immigratie en Naturalisatie Dienst, gewoon lekker met een Brabants accent het bandje inspreken.
Ook hier geldt: Bel eens een paar keer met het IND....Gobears schreef: Wat mijn probleem is, is dat ik gewoon een beetje moe wordt van de starheid en het rechtlijnige denken van de wetgevende en uitvoerende macht van de VS. Daarmee heb ik niets tegen de mensen zelf, maar wel de denkbeelden die sommige mensen wordt voorgeschoteld. Neem nu het KCC. Ik heb met de meest robotachtige persoon gesproken die 100% zeker volgens een bepaald protocol werkte. En daar word ik nou zo moe van. Ik heb 10min getelefoneerd en geen antwoord gekregen (ontkracht het idee dat het teveel werk is). Het nummer had namelijk binnen 30 seconden gevonden kunnen worden waarschijnlijk.
Groot gelijk jongen... Er was eens een Gobears kwaad op de KCC en... KCC trok het zich niet aan!Gobears schreef:Verder wil ik wel nog duidelijk maken dat iedereen die reageert in de trant van: 'jou kunnen ze ook niet gebruiken in de VS als je er zo over praat' , er dus zelf WEL heel goed bij past (maar daarmee niet de stellingname ontkracht).
Enig idee hoe populair de DVlottery nu is? Natuurlijk volgen de mensen in KY dan gewoon protocol, het zullen inderdaad geen hoogvliegers zijn maar die posities moeten ook gevuld worden.Gobears schreef:Er is eigenlijk ook helemaal geen discussie. Ik houd van Nederland, maar niet van de kleinburgerlijkheid/kneuterigheid, het doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg, niet van Hagenezen op vakantie en ook niet van Wilders. Maar dan hoor ik nog steeds wel een Nederlandse verblijfgunning te hebben voor de dingen die ik wel leuk vind.
Tja, ik wacht wel weer een jaartje. Nu hebben jullie in ieder geval een iets grotere kans om te winnen.. Verder wil ik wel nog duidelijk maken dat iedereen die reageert in de trant van: 'jou kunnen ze ook niet gebruiken in de VS als je er zo over praat' , er dus zelf WEL heel goed bij past (maar daarmee niet de stellingname ontkracht).
OscarG schreef:5. Het is jammer dat je het nummer niet hebt, maar het feit dat je een nummer zag betekent dat je wel mee doet en dus vanzelf een brief krijgt als je gewonnen hebt.
Dan is dat inderdaad behoorlijk slecht geregeld. Je zou automatisch een brief moeten krijgen als je gewonnen hebt. Bovendien het feit dat er officieel alleen IE 6.0 en IE 7.0 worden ondersteund is natuurlijk ook triest in zo'n proces. IE 8 is al lang uit, we zitten bijna op IE 9.0 en dan komen zij nog eens met IE 6.0 aan.Gobears schreef:
Dit is dus helaas niet zo, anders was ik ook helemaal niet teleurgesteld geweest. Je kunt dit jaar alleen maar online checken of je bent ingeloot, daarna zal online verdere uitleg volgen. Dit had ik al gelezen op de website van het KCC en de DV lottery. Wellicht onderdeel van het paper reduction act?
Wederom, IE 6&7 gelden alleen voor de SSL entry, voor de Standard entry kun je elke andere browser gebruiken..OscarG schreef: Dan is dat inderdaad behoorlijk slecht geregeld. Je zou automatisch een brief moeten krijgen als je gewonnen hebt. Bovendien het feit dat er officieel alleen IE 6.0 en IE 7.0 worden ondersteund is natuurlijk ook triest in zo'n proces. IE 8 is al lang uit, we zitten bijna op IE 9.0 en dan komen zij nog eens met IE 6.0 aan.
Ik weet niet over welk land je het hier hebt, of de VS of een ander land, maar dit probleem heb je echt -overal- ter wereld hoor. Dat is niet voorbehouden aan een bepaald land. Probeer maar eens terug te verhuizen naar Nederland vanuit het buitenland..veel succes!Gobears schreef:
Het doet mij een beetje denken aan een situatie die ik ook ooit had in een niet nader te noemen land:
Ik kreeg een baan aangeboden.
Maar geen huis.
Zonder adres, kreeg ik geen bankrekening
Zonder bankrekening geen salaris
Zonder salaris kon ik geen huis betalen
Zonder adres kon ik geen zorgverzekering afsluiten
etc etc.
.
Neemt niet weg dat alleen IE 6 & 7 voor de SSL entry ook achterhaald is. IE 8, chrome, firefox en opera kunnen ook prima overweg met SSL.rsn schreef:
Wederom, IE 6&7 gelden alleen voor de SSL entry, voor de Standard entry kun je elke andere browser gebruiken..
Ik heb mijn vorige twee aanmeldingen ook via Firefox op een mac gedaan en met SSL, dus ik weet dat het kan, maar wat ik bedoelde was dat er meer browsers officieel ondersteund zouden moeten worden voor SSL dan alleen IE 6 en 7.RiverCola schreef:Nogmaals, al drie keer mijn aanmelding op een Mac met Firefox gedaan....geen enkel probleem! Dus het is niet zo dat het niet kan.
Just stating the obvious, zeg niet dat ik er geen op- of aanmerkingen op heb.OscarG schreef:Neemt niet weg dat alleen IE 6 & 7 voor de SSL entry ook achterhaald is. IE 8, chrome, firefox en opera kunnen ook prima overweg met SSL.rsn schreef:
Wederom, IE 6&7 gelden alleen voor de SSL entry, voor de Standard entry kun je elke andere browser gebruiken..
Ditto, maar dan Safari op een Mac en twee keerRiverCola schreef:Nogmaals, al drie keer mijn aanmelding op een Mac met Firefox gedaan....geen enkel probleem! Dus het is niet zo dat het niet kan.