sep schreef:Bedankt voor de reacties, we hebben geboekt! Voor een erg leuk prijsje, 800 pp retour DUS-SFO. In juli heen, augustus terug. En ook nog rechtstreeks! Het ZOU kunnen dat het nog iets goedkoper wordt maar we hebben nu ook goede stoelen kunnen boeken met extra beenruimte en dat vindt mijn 1.92 lange man erg fijn....
Mooie prijshoor! Zoek ik ook
AB vliegt inderdaad met de Airbus 330-200 en beenruimte zou krap zijn. Kan echter nog wel XL boeken voor mijzelf (1.90), de dames zijn allemaal kleiner dus die redden zich prima met de normale stoelen (zeggen ze zelf). Vwb de schermen, is het dus niet per stoel. Da's jammer, want ik ben nogal van de gadgets enzo

Maar goed, ook daar kwam mijn wederhelft met de verlossende opmerkingen dat er een iPad, iPhone, notebook en drie gameboys in de handbagage zitten. Ik denk dat ze een punt heeft ...
Enige is dus nog de prijs. Bijna 1000 per ticket (incl stoelkeuze) is nogal wat. Ik wacht nog even op het moment dat alle grote spelers hun prijzen online hebben voor onze periode (DUS - LAX 8/8 t/m 1/9), waar Tioga nog mee komt en dan hak ikde knoop door. Hopelijk handhaaft AirBerlin haar prijzen nog even een paar weken.
Gr
René