Martin Air is de minste van deze 3. Ik vind de beenruimte te weinig en de stoelen zitten niet prettig.
British Airways is goed als je eenmaal in de lucht bent. Goede service, genoeg beenruimte, aardig en behulpzaam personeel, fijne stoelen, eigen schermpjes, maaltijden zijn OK. Minder vind ik de service als je wilt omboeken of annuleren. Ze zijn daar heel stug in en meestal ben je gewoon je geld kwijt.
Continental is goed. Eigenlijk hetzelfde als BA, alleen krijg je bij BA je wijn gratis en bij Continental moet je die betalen
Goedkoper of duurder is moeilijk te zeggen trouwens. Het hangt ervan af waar je naartoe wilt en welke maatschappij daarheen vliegt. Soms is de ene goedkoper en soms de andere. En zelfs dat scheelt nog per tijd van het jaar. Gewoon goed zoeken dus naar de goedkoopste.
Die frequent flyer punten kunnen er wel voor zorgen dat je ook wat merkvaster wordt natuurlijk. Ik vlieg meestal Continental en boek soms toch daar, ook al is BA net wat goedkoper. Met Continental heb ik sneller punten voor een gratis ticket en ik heb op dit moment Elite status (sneller inchecken, als eerste instappen, meer bagage meenemen) en dat speelt ook mee.