Kan daar wel een nederlands/europese opladen, hier is er weleens wat mis gegaan , apparaat opgeblazen door teveel stroom??
Gebruik nu altijd een transformer voor de Amerikaanse app., probeer het niet meer...

Wat voor gameboy is dat? Is dat de Advance of de DS?wiepster schreef:Klopt niet idd. Koop alle spellen voor onze dochter in de States, scheelt veel $$$$ en ze doen het hier gewoon, weet alleen niet hoe het zit met de oplader als je een amerikaanse gameboy oid. koopt.
Kan daar wel een nederlands/europese opladen, hier is er weleens wat mis gegaan , apparaat opgeblazen door teveel stroom??
Gebruik nu altijd een transformer voor de Amerikaanse app., probeer het niet meer...
Krijg je deze spullen ook in de 1 dollar stores? Trouwens, ik ben nog nooit in zo'n 1 dollar store of 99 cents store geweest. Wat moet ik me daarbij voorstellen? Lijkt me leuk om er eens rond te neuzen.liliane schreef:Waar ik voor ga shoppen in de USA? Scrapspullen! Scrapbooking begint in Nederland ook wel steeds populairder te worden, maar sommige dingen kun je toch echt goedkoper scoren in het walhalla zelf. Papier maakte de vorige keer niet zo veel uit in vergelijking tot Nederland. Maar stickers, sjablonen, sizzixstansen, dat soort dingen dus wel. Ik zal me dus best lekker te buiten gaan daar!
En verder hoop ik nog wat kleren te kopen voor mezelf en de jongens. En schoenen!
Groetjes
Liliane
Ja, daar kun je ook heel veel leuks vinden. Vooral stickers! Maar voor het apartere spul moet je toch bij de echte hobbywinkel zijn. Bijvoorbeeld Michaels, of Jo-ann's, of een echte scrapwinkel.Krijg je deze spullen ook in de 1 dollar stores?