Dat is waar, nu is het in ieder geval mogelijk.
Er komt heus nog wel eens een tijd dat we lachen om het feit dat we bij Starbucks gingen "WIFI-en".
Zoals we nu lachen om de "snelle" dial-up van eind jaren 90
1e tweet: One day, in the not so distant future, you will pass a some garbage and see an iPad. You will look at it, smile, and walk on.
2e tweet: Just saying: Technology advances. What we lust for today will be tomorrows garbage.
Auteur: Boris Veldhuijzen van Zanten, twitter.com/boris, oprichter The Next Web
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
1250 schreef:Het maakt voor mij nogal een verschil... het is voor mij niet mogelijk om niet iedere dag mijn mail te checken ivm veel zakelijke mails, vaak moet ik die mails ook beantwoorden.
Het komt er dan dus op neer dat als we op de camping aankomen we even gaan borrelen daarna eten en dan zit ik vaak van 20:00 tot 00:00 mails te lezen en te beantwoorden... niet heel erg gezellig.
Met zo'n flat fee data abonnement zou het mogelijk voor mij zijn om tijdens het rijden (in de gebieden waar ontvangst is) mails op te halen en weer te beantwoorden, maakt de vakantie voor mij een stukje gezelliger .
Is het geen mogelijkheid om voor vertrek je email binnen te halen, en dan een aantal ministops te maken om de email te versturen en op te halen? Wij hebben dat ook wel eens gedaan en ging prima. Er zijn altijd wel plekken met wifi langs de snelweg waar je even een minuutje bij kan parkeren, je benen strekken, en je mail ophalen.
Ik weet niet of Cricket Wireless http://www.mycricket.com/broadband/plans/40bb_rpr je eeen abo geeft zonder ssn anders zou je daar eens naar kunnen kijken. Ze doen geen credit check dus wellicht komt je ermee weg.
Die zijn per maand opzegbaar dus beetje afhankelijk van hoe lang je gaat kan je onbeperkt 3g-en voor een redelijk bedrag.
Hoef je het internet ook niet te downloaden, scheelt weer een paar time capsules in je koffer
Weet niet of dat nog steeds zo is, maar bij ons werd het hemd van ons lijf gevraagd.
Een goede credit history, bewijs van adres in Amerika (dus bijv. bank afschrijving met jouw naam op een Amerikaans adres)
waren de vereisten voor we een abonnement kregen. Indien we dat niet hadden moesten we een soort van
"borg" betalen (eenmalig $275.-), zodat zij dat innamen als wij niet optijd zouden betalen. Heel omslachtig allemaal.
Was ook erg vaag hoe wij die borg dan weer terug zouden krijgen bij "goed gedrag".
Dat is hetzelfde abonnement als wat ik zelf heb (Tmobile Even More Plus) maar daar heb je dus wel een ssn voor nodig dus daarom stelde ik ook Cricket voor...
Ontvangst is inderdaad minder maar het hangt er vanaf waar je heengaat en wat je gaat doen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.