Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Pre-paid mobiel flat fee data abonnement

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Staceybeesie
Amerika-expert

Re: Pre-paid mobiel flat fee data abonnement

Bericht door Staceybeesie »

Dat is waar, nu is het in ieder geval mogelijk.
Er komt heus nog wel eens een tijd dat we lachen om het feit dat we bij Starbucks gingen "WIFI-en".
Zoals we nu lachen om de "snelle" dial-up van eind jaren 90 ;-)
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Klopt...! Ik las gister een hele mooie tweet...

1e tweet: One day, in the not so distant future, you will pass a some garbage and see an iPad. You will look at it, smile, and walk on.
2e tweet: Just saying: Technology advances. What we lust for today will be tomorrows garbage.

Auteur: Boris Veldhuijzen van Zanten, twitter.com/boris, oprichter The Next Web
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Matjong
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Matjong »

1250 schreef:Het maakt voor mij nogal een verschil... het is voor mij niet mogelijk om niet iedere dag mijn mail te checken ivm veel zakelijke mails, vaak moet ik die mails ook beantwoorden.
Het komt er dan dus op neer dat als we op de camping aankomen we even gaan borrelen daarna eten en dan zit ik vaak van 20:00 tot 00:00 mails te lezen en te beantwoorden... niet heel erg gezellig.

Met zo'n flat fee data abonnement zou het mogelijk voor mij zijn om tijdens het rijden (in de gebieden waar ontvangst is) mails op te halen en weer te beantwoorden, maakt de vakantie voor mij een stukje gezelliger :wink:.
Is het geen mogelijkheid om voor vertrek je email binnen te halen, en dan een aantal ministops te maken om de email te versturen en op te halen? Wij hebben dat ook wel eens gedaan en ging prima. Er zijn altijd wel plekken met wifi langs de snelweg waar je even een minuutje bij kan parkeren, je benen strekken, en je mail ophalen.
Onze emigratie naar Atlanta: http://movetoatlanta.wordpress.com/
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Tuurlijk dat kan... maar vaak moet ik om een goed antwoord te kunnen geven ook dingen opzoeken op het internet enz.

Misschien moet ik maar een keer het hele internet downloaden naar m'n Macbook :mrgreen:

Toch bedankt voor het meedenken!
Moo
Amerika-ontdekker

Bericht door Moo »

Ik wacht nog op een antwoord van de provider. Ze konden niet meteen antwoord geven, maar zouden het uitzoeken.
Vol
Amerikafan

Bericht door Vol »

Ik weet niet of Cricket Wireless http://www.mycricket.com/broadband/plans/40bb_rpr je eeen abo geeft zonder ssn anders zou je daar eens naar kunnen kijken. Ze doen geen credit check dus wellicht komt je ermee weg.

Die zijn per maand opzegbaar dus beetje afhankelijk van hoe lang je gaat kan je onbeperkt 3g-en voor een redelijk bedrag.

Hoef je het internet ook niet te downloaden, scheelt weer een paar time capsules in je koffer :)
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Helaas is de coverage daar slecht van...

Ik denk dat ik voor dit abonnement ga...

Het schijnt dat je dat voor een maand kan aanvragen... lijkt mij de beste optie...
Staceybeesie
Amerika-expert

Heb je daar geen credit history voor nodig?
Weet dat wij daarom in 1e instantie ook voor prepaid gegaan zijn.
Was zo'n gedoe eenmaal in de winkel.
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Geen idee... maar ik vraag mijzelf eigenlijk af waarom ik dat nodig zou hebben...

Volgens mij betaal je dat abonnement al gelijk in de winkel...
Staceybeesie
Amerika-expert

Weet niet of dat nog steeds zo is, maar bij ons werd het hemd van ons lijf gevraagd.
Een goede credit history, bewijs van adres in Amerika (dus bijv. bank afschrijving met jouw naam op een Amerikaans adres)
waren de vereisten voor we een abonnement kregen. Indien we dat niet hadden moesten we een soort van
"borg" betalen (eenmalig $275.-), zodat zij dat innamen als wij niet optijd zouden betalen. Heel omslachtig allemaal.
Was ook erg vaag hoe wij die borg dan weer terug zouden krijgen bij "goed gedrag".
Vol
Amerikafan

Bericht door Vol »

Dat is hetzelfde abonnement als wat ik zelf heb (Tmobile Even More Plus) maar daar heb je dus wel een ssn voor nodig dus daarom stelde ik ook Cricket voor...
Ontvangst is inderdaad minder maar het hangt er vanaf waar je heengaat en wat je gaat doen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer