Martin & Marianne schreef:Waarom niet direct van MV naar de GC rijden om daar nog zo veel mogelijk te kunnen doen?
Done
Martin & Marianne schreef:De volgende dag heb je dan voldoende tijd voor de rit naar Las Vegas. Hebben jullie ook overwogen om in Phoenix te eindigen of is dat met een camper geen opite?
We willen echt in LV eindigen om daar 1 of hooguit 2 nachten nog in een lekker hotel te verblijven. De meiden zijn gek op zwembaden en kermis, dus die plek lijkt mij daar wel geschikt voor.
Martin & Marianne schreef:Een volle dag GC lijkt me niet nodig, dan liever een dag Yosemite erbij want daar heb je veel en veel meer mogelijkheden, zeker voor de kinderen. En julile zijn ruim op tijd om daar een plaatsje op een van de campings in de vallei te kunnen bemachtigen.
Bedoel je dat je vanaf MV naar GC rijdt, dezelfde dag voldoende kunt zien van de GC en de vologende dag naar LV rijden? Eventueel wellicht later op de dag, zodat je ook de ochtend nog rustig rondom GC kunt verblijven?

Zo eens even een draadje afstoffen. Net terug van onze vakantie naar Frankrijk, uitgerust, kleurtje, de 200 Geocaches grens gepassseerd dus wat wil een mens nog meer? Oh ja, de ervaring van een WK titeltje had wel leuk geweest
Het is nu dus tijd om ons te focussen op onze eerst volgende vakantie: deze trip naar Amerika. Het plannen voelt nu ineens als voor iets wat dichtbij is/lijkt.
Er poppen zo nu en dan de nodige vragen bij me op, die ik maar in dit draadje drop, want ze gaan allemaal over dezelfde trip. Anderzijds zou het wellicht voor de zoekenden onder ons makkelijker zijn om steeds een nieuw draadje te maken voor een nieuwe vraag. Hum... wat een keuzes toch weer
Ik focus me eerst op het boeken en daarna op de definitieve planning. Die heb ik al wel behoorlijk uitgewerkt (kon tot nu toe toch weinig anders, voor boeken was het immers nog veels te vroeg), maar bijschaven komt dus pas na het reserveren van tickets/camper.

Heeft iemand ervaring met camper.nl en met de door hen georganiseerde informatiebijeenkomsten? Ik wil graag vroeg boeken, denk dat de tickets als eerste moeten en z.s.m. daarna de camper. De infodag op 11 septembet valt dan ws precies goed, zodat een vroegboeking voor aug '11 daarna kan gebeuren.
Alvast bedankt voor jullie reactie(s) en indien nog van toepassing: fijne vakantie!
Groet,
René