Wij hadden op allebei onze namen ingeschreven, dat verdubbelde onze kans ,maar helaas niet gelukt.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
The Wave permits
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: The Wave permits
We zullen voor je duimen.
Wij hadden op allebei onze namen ingeschreven, dat verdubbelde onze kans ,maar helaas niet gelukt.

Laatst gewijzigd door Annie op 01 feb 2010, 22:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Helaas ook wij hebben geen permits!!
Dan maar ter plekke nog een poging doen
Gelukkig gaan we wel naar White pocket
Dan maar ter plekke nog een poging doen
Gelukkig gaan we wel naar White pocket

Inmiddels zijn al 10 van de 16 pogingen beloond met 'n afwijzing. Er zijn nog 3 mensen die voor me hebben deelgenomen van wie ik nog niets heb gehoord en er zijn ook nog 3 mailadressen waarop nog geen mailtje is binnengekomen. Is geen nieuws misschien goed nieuws? Alle afwijzingsmailtjes (tot nu toe) zijn om 21.00 binnen gekomen bij iedereen.
Hoe ga je dit dan doen als je wint. dat is toch allemaal op naam?
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zat daar ook aan te denken.
Maar als je permits over hebt, wij houden ons aanbevolen.
Ze zijn van harte welkom, als het met de datum uitkomt.
Je krijgt toch 'n e-ticket als je betaald hebt? Dan maakt de naam toch niet meer uit? En anders behoor ik tot de party van de winnaar en de winnaar zelf was onverhoopt verhinderd. Valt volgens mij altijd wel 'n mouw aan te passen. Maar voorlopig eerst nog maar even blijven duimen in de hoop dat er 1 succesvolle tussen zit.Dude schreef:Hoe ga je dit dan doen als je wint. dat is toch allemaal op naam?
Helaas... inmiddels weer 2 afwijzingen (nog maar 4 in de running...)
Al mijn pogingen zijn ingezet op 1-2-3 mei. Mochten de laatste 4 opeens allemaal prijs zijnAnnie schreef:Ik zat daar ook aan te denken.
Haha, ik ben zooooo niet goed in loterijen.
He Annie weer niet gelukt
, bah, maar jullie hebben daar 6 dagen om in alle vroegte voor de loterij te gaan, we zullen tegen die tijd gaan duimen (als we het niet vergeten wanneer we onder weg zijn) en
Ruud, van jullie horen we het onderweg bij Terry wel.
Misschien doen we toch ook nog een poging, zaterdag wel weer erg enthousiast gemaakt en dan maar met stokken en op handen en billen
Ruud, van jullie horen we het onderweg bij Terry wel.
Misschien doen we toch ook nog een poging, zaterdag wel weer erg enthousiast gemaakt en dan maar met stokken en op handen en billen
- gondelier
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Wij hadden ook eerst niets gehoord via het mailadres van mijn zus, bleek ze het mailtje niet te hebben gekregen (was net van provider gewisseld). Na een week hadden ze toch maar gemaild, en toen bleken we de tickets te hebben gewonnen. Maar deze bevestiging was gewoon op de 1e van de maand verstuurd.
Daarna hebben wij onze persoonlijke gegevens doorgegeven, hebben ook zelf betaald, dus dat is geen enkel probleem.
Staat wel een naam op het kaartje namelijk.
succes allemaal!
Daarna hebben wij onze persoonlijke gegevens doorgegeven, hebben ook zelf betaald, dus dat is geen enkel probleem.
Staat wel een naam op het kaartje namelijk.
succes allemaal!
Laatst gewijzigd door gondelier op 01 feb 2010, 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.
- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ook wij hadden voor 1-2-3 mei mee gedaan.Al mijn pogingen zijn ingezet op 1-2-3 mei. Mochten de laatste 4 opeens allemaal prijs zijn dan verkoop ik degene die ik niet nodig heb wel door.
Dus je kan je heel vrienden inschakelen en als er iemand wint kan je zelf gaan ?gondelier schreef:
Daarna hebben wij onze persoonlijke gegevens doorgegeven, hebben ook zelf betaald, dus dat is geen enkel probleem. succes allemaal!
Dan heb ik wel heeeeel veeeeel geluk gehad. Eén aanvraag gedaan en meteen prijs
En wat zeggen ze dan: eerlijkheid duurt het langs
Veel succes aan iedereen die nog in de running is. Ik zou er zo weer naartoe gaan als ik de kans kreeg !!
Mooiste stukje natuur wat ik in mijn leven al gezien heb
Grts, Bart
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Vandaar dat jullie niet gewonnen hebben. Als iedereen zijn hele familie en kennissenkring inschakelt worden je kansen om te winnen een stuk lager natuurlijk.
Marjon
Marjon
Gewoon dikke vette mazzel!Dude schreef:Dus je kan je heel vrienden inschakelen en als er iemand wint kan je zelf gaan ?gondelier schreef:
Daarna hebben wij onze persoonlijke gegevens doorgegeven, hebben ook zelf betaald, dus dat is geen enkel probleem. succes allemaal!
Dan heb ik wel heeeeel veeeeel geluk gehad. Eén aanvraag gedaan en meteen prijs![]()
En wat zeggen ze dan: eerlijkheid duurt het langs![]()
![]()
Ik had in december ook ingeschreven op de laatste 3 datums van april: één inschrijving en dikke vette pech. Vandaar dat ik nu maar even wat vrienden en kennissen heb gemobiliseerd om mijn kansen te vergroten. Ook al wordt het nu weer niks, heb ik in elk geval er wel alles aan gedaan wat in mijn mogelijkheid lag.
En dat nu ook nog op canvas boven je tafel!! wat wil je nog meerMooiste stukje natuur wat ik in mijn leven al gezien heb
Die neem ik mee mijn graf in Thuul ! En da meen ikthuul schreef:En dat nu ook nog op canvas boven je tafel!! wat wil je nog meerMooiste stukje natuur wat ik in mijn leven al gezien heb
Grts, Bart
wij gaan het ook proberen, nog 1 maandje wachten en dan kunnen we ons inschrijven voor de loterij
Wij hebben ons gisteren ook beiden ingeschreven voor 20, 21 of 22 juni, gelukkig is dit een korte maand om te wachten 
maar nog maar even niet hoor Bart, veels te gezellig hierboven!Die neem ik mee mijn graf in Thuul ! En da meen ik
- gondelier
- Amerikakenner
- Contacteer:
Beetje overdreven zeg, zo oneerlijk is het allemaal niet. We hebben ons 3 keer aangemeld, zelf op 2 e-mail adressen, en mijn zus. Doet bijna iedereen. Toen ik later met ze mailde en langs ben geweest was hun reactie hetzelfde, dus de hoeveelheid aanmeldingen op de website kun je zo door 2 delen.En wat zeggen ze dan: eerlijkheid duurt het langs
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 4175 Weergaves
-
Laatste bericht door EllenVakantie