Inmiddels zijn al 10 van de 16 pogingen beloond met 'n afwijzing. Er zijn nog 3 mensen die voor me hebben deelgenomen van wie ik nog niets heb gehoord en er zijn ook nog 3 mailadressen waarop nog geen mailtje is binnengekomen. Is geen nieuws misschien goed nieuws? Alle afwijzingsmailtjes (tot nu toe) zijn om 21.00 binnen gekomen bij iedereen.
Dude schreef:Hoe ga je dit dan doen als je wint. dat is toch allemaal op naam?
Je krijgt toch 'n e-ticket als je betaald hebt? Dan maakt de naam toch niet meer uit? En anders behoor ik tot de party van de winnaar en de winnaar zelf was onverhoopt verhinderd. Valt volgens mij altijd wel 'n mouw aan te passen. Maar voorlopig eerst nog maar even blijven duimen in de hoop dat er 1 succesvolle tussen zit.
Annie schreef:Ik zat daar ook aan te denken.
Maar als je permits over hebt, wij houden ons aanbevolen.
Ze zijn van harte welkom, als het met de datum uitkomt.
Al mijn pogingen zijn ingezet op 1-2-3 mei. Mochten de laatste 4 opeens allemaal prijs zijn dan verkoop ik degene die ik niet nodig heb wel door.
Haha, ik ben zooooo niet goed in loterijen.
He Annie weer niet gelukt , bah, maar jullie hebben daar 6 dagen om in alle vroegte voor de loterij te gaan, we zullen tegen die tijd gaan duimen (als we het niet vergeten wanneer we onder weg zijn) en
Ruud, van jullie horen we het onderweg bij Terry wel.
Misschien doen we toch ook nog een poging, zaterdag wel weer erg enthousiast gemaakt en dan maar met stokken en op handen en billen
Wij hadden ook eerst niets gehoord via het mailadres van mijn zus, bleek ze het mailtje niet te hebben gekregen (was net van provider gewisseld). Na een week hadden ze toch maar gemaild, en toen bleken we de tickets te hebben gewonnen. Maar deze bevestiging was gewoon op de 1e van de maand verstuurd.
Daarna hebben wij onze persoonlijke gegevens doorgegeven, hebben ook zelf betaald, dus dat is geen enkel probleem.
Staat wel een naam op het kaartje namelijk.
succes allemaal!
Laatst gewijzigd door gondelier op 01 feb 2010, 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.
gondelier schreef:
Daarna hebben wij onze persoonlijke gegevens doorgegeven, hebben ook zelf betaald, dus dat is geen enkel probleem. succes allemaal!
Dus je kan je heel vrienden inschakelen en als er iemand wint kan je zelf gaan ?
Dan heb ik wel heeeeel veeeeel geluk gehad. Eén aanvraag gedaan en meteen prijs
En wat zeggen ze dan: eerlijkheid duurt het langs
Veel succes aan iedereen die nog in de running is. Ik zou er zo weer naartoe gaan als ik de kans kreeg !!
Mooiste stukje natuur wat ik in mijn leven al gezien heb
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
Vandaar dat jullie niet gewonnen hebben. Als iedereen zijn hele familie en kennissenkring inschakelt worden je kansen om te winnen een stuk lager natuurlijk.
gondelier schreef:
Daarna hebben wij onze persoonlijke gegevens doorgegeven, hebben ook zelf betaald, dus dat is geen enkel probleem. succes allemaal!
Dus je kan je heel vrienden inschakelen en als er iemand wint kan je zelf gaan ?
Dan heb ik wel heeeeel veeeeel geluk gehad. Eén aanvraag gedaan en meteen prijs
En wat zeggen ze dan: eerlijkheid duurt het langs
Gewoon dikke vette mazzel!
Ik had in december ook ingeschreven op de laatste 3 datums van april: één inschrijving en dikke vette pech. Vandaar dat ik nu maar even wat vrienden en kennissen heb gemobiliseerd om mijn kansen te vergroten. Ook al wordt het nu weer niks, heb ik in elk geval er wel alles aan gedaan wat in mijn mogelijkheid lag.
Beetje overdreven zeg, zo oneerlijk is het allemaal niet. We hebben ons 3 keer aangemeld, zelf op 2 e-mail adressen, en mijn zus. Doet bijna iedereen. Toen ik later met ze mailde en langs ben geweest was hun reactie hetzelfde, dus de hoeveelheid aanmeldingen op de website kun je zo door 2 delen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.