Nu weet ik dat het heel erg fijn is om voor lage prijzen in tophotels te slapen waar je anders misschien niet voor zou gaan vanwege de (enorm) hoge prijzen.
Nu merk ik voor mijzelf dat het winnen van deze tophotels wel vaak erg leuk is (voor de foto's en om de achterblijvers jaloers te maken
- extra kosten voor wifi op de kamer
- extra kosten voor parkeren
- geen gratis ontbijt
De meeste 2* hotels bieden bovenstaande vaak gratis en voor niets aan en daarnaast is de kamerprijs vaak de helft van de tophotels.
Nu heb ik gelukkig nog nooit in een echt slecht hotel geslapen in de US (ik vind de meeste 2* daar al beter dan dan 4* in Nederland) maar heb sinds twee jaar een echte voorkeur ontwikkeld voor een bepaalde keten namelijk:
De Hyatt Places (3*).
Waarom?
Het zijn moderne hotels met flatscreen televisie(s) aan de muur hetgeen weer veel ruimte in je kamer scheelt.De kamers beschikken hierdoor over een zithoek met hoekbank, je hoeft dus niet vanuit bed naar de tv te kijken. Ze hebben een uitstekend gratis ontbijt (veel fruit/vers producten) en daarnaast zijn ze vaak vanaf $40 dollar per nacht te krijgen via Priceline.
Ik vind het echt een topketen die ik ook altijd probeer te krijgen via Priceline of Hotwire. Maar mijn vraag aan jullie is,
bij welke ketens overnachten jullie graag?