Ik ben nog maar net terug van het zuidwesten en kwam daar dan op het idee om mijn pa eens verrassen met een tripje naar Graceland.
Mijn vader is een enorme Elvis fan en heeft me al vaker gezegd eens graag naar daar te willen gaan. Hij is er net 62 geworden.
Nu, hij zegt wel vaker dingen die hij nooit doet

Dat moet echter nog allemaal afgesproken worden of zij hieraan mee willen werken (lees betalen) dus het zit pas in het allereerste stadium, het denkwerk zeg maar.
Ikzelf ben helemaal niet thuis in deze regio dus tips zijn enorm welkom al kan het zijn dat het allemaal niet doorgaat. Ik hang volledig af van de goodwill van mijn broers en zus want alleen kan ik dit niet financieel rondkrijgen, ik betaal uiteraard wel mijn eigen vliegticket en zal ook de huurwagen betalen uit eigen zak. Dus eigenlijk enkel zijn ticket en eventueel hotelkosten delen met mij.
De periode maakt nu nog niet zoveel uit omdat hij (en ik ook) kan gaan wanneer het ons best uitkomt. Daarbij waarschijnlijk rekening houdend met de ticketprijs. Waarschijnlijk mei of juni ofzo. Ik zou het op één week willen houden ongeveer, mijn vader is nog nooit ver op reis geweest. Ik zal dus mijn moeder ook nog moeten overtuigen of ze hem een week kan missen

Maar wat is er in de buurt nog allemaal te doen buiten een bezoek aan Graceland ?, liefst wat muziek gerelateerd want hij speelt zelf ook gitaar. Er mag gerust ook wat natuur inzitten want mijn ouders zijn echte wandelaars.
alvast bedankt
Bart