Ik kan me niet voorstellen dat je als bedrijfsleider daar niet blij mee zou zijn. Ik was bedrijsleider voor jaren. Bijna in elke mac komt dit voor en ik vond het altijd juist gezelllig. Welke dag even een praatje maken, ze zijn gezellig en ik vond het altijd aandoenlijk om een groep ouderen in mijn zaak te hebben die daar de dag doornemen. Bovendien vertellen ze je precies wat er gebeurd als je er niet bent. Ook altijd handig..Bandido schreef:Ik las een tijdje terug dat een McDonald's filiaal in -ik meen- Almere had geklaagd over de grote groep ouderen die er elke dag koffie kwam drinken. Men zat er dan een halve ochtend en deed een uur of drie over het kopje koffie. Ik kon me toch wel een beetje voorstellen dat de bedrijfsleider van zo'n franchise daar enigszins van baalt, dat is toch niet echt de bedoeling van een fastfood restaurant.
Er zit wel veel verschil in Mac, ook in Nederland. Wij zeiden altijd dat er 2 soorten franchise zijn. 1 die gemotiveerd om Mac te laten draaien zoals het hoort en 1 soort die met de portemonee regeerd. Dat zijn over het algemeen de slechtere.
Toch is er geen bedrijf dat zo voedselveilig is als de Mac.
Hier in mijn stad heb ik precies 2 weken bij de mac uitgehouden. Daar deed men alles wat God en Mac ooit verboden hadden.
In Nederland ligt de lat veel en veel hoger en ook de kwaliteit. Ik heb mij daar altijd over verbaasd omdat de mac tenslotte een Amerikaans bedrijf is.