Wat een geweldige tip zeg ! Je vergeet echter te vertellen dat je dan compleet voor gek staat en twee keer zo lang bezig bent. Je moet immers eerst betalen en dan kan je pas tanken. Natuurlijk krijg je het verschil terug, bij de bakker toch ook ? Ik ben absoluut niet vies van afdingen en/of korting bedingen, maar dit gaat mij wat te ver.
Ruud, bedankt voor je leuke reactie.
Waarom sta je compleet voor gek en twee keer zo lang bezig bent? Wat maakt het uit of je naar binnen moet lopen om te betalen of bij de pomp staan te klooien met je credit card, het duurt bijna net zo lang. Ik ging binnen om te betalen, praatje gemaakt, wat drankjes gehaald en mijn man ging tanken. Lekker makkelijk, je bent toch op vakantie.
Wij hebben in totaal meer dan 3500 km gereden en contant betalen heeft ons geld gespaard. Geen grote bedragen maar ik steek het liever in mijn portemonnee dan iemand anders. Natuurlijk reist niet iedereen grote afstanden maar ik had (misschien verkeerd) van het forum begrepen dat contant betalen bij de pomp vaak niet mogelijk is. Ik wou alleen laten weten dat in mijn ervaring het heel makkelijk en vaker voorkwam dan ik had verwacht.
Mijn Nederlands is niet geweldig en misschien heb ik het in een te eenvoudige of onduidelijke manier neergezet maar als mijn "tip" je niet bevalt dan had je het ook kunnen negeren.