Wij hebben onze reis naar New York (7 dagen) en Miami (8 dagen) geboekt en nu willen we hotels gaan boeken (1 oktober tm 16 okt)
Nu wil ik in New York of in het centrum, of midtown east of upper east side zitten (ivm vrienden die daar in de buurt wonen), maar ik durf niet zo goed via priceline te boeken! heb het nooit gedaan en ben bang dat ik ergens terecht kom dat niet leuk is..
Voor in Miami willen we graag in South Beach zitten, kan dit gemakkelijk via priceline?
ik zou altijd via priceline boeken, je bent een dief van je portemonnee als je het niet doet. Op priceline.com kan je heel goed aangeven in welk gebied (voor bijv. New York) je wilt zitten en hoeveel sterren je wilt hebben.
Wij zaten afgelopen maart in het 4*Grand Hyatt hotel in Midtown East via Priceline voor 100 euro per nacht. Normaal geloof ik iets van 300 euro per nacht.
Laatst gewijzigd door markro op 13 aug 2009, 16:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Het is overbodig om het volledige bovenstaande bericht te quoten -> Quote verwijderd.
Priceline werkt geweldig, ik heb alleen maar goede ervaringen.
Helaas zit je wel in de dure periode in New York, ik weet dat heel veel mensen problemen hebben met het bieden voor een hotel in eind sept/begin okt. Je zult dus wel een stuk hoger moeten inzetten dan normaal en er rekening mee houden dat het niet lukt. Voor Miami zal het geen probleem zijn denk ik.
Kijk eerst op hotwire voor jouw periode, check ook biddingfortravel.com en dan heb je een idee. Ik zou je eerst even goed inlezen, ofwel op BFT ofwel hier op het forum in het speciale topic !
Ik zie dat op Hotwire de goedkoopste 3* $192 is (Empire State Building area). Je hebt nog wel even de tijd, ik zou voor jezelf een limiet bedenken en tot dat bedrag proberen. Indien het dan nog niet wil, deel de dagen op, 8 dagen is ook wel erg lang en hierdoor zou het kunnen zijn dat er minder hotels beschikbaar zijn voor 8 aaneengesloten dagen en je daardoor hoger en hoger gaat bieden. Kijk inderdaad even op de hierboven genoemde site, erg handig. Verder denk ik ook dat het goed is om te bekijken hoeveel hotels in NYC kosten als je het niet met Priceline doet. Misschien zorgt dat er ook voor dat je wat hoger durft te bieden.
Yep, that's it.
Dus in principe weet je alles, behalve de naam. Soms gaat het goed en heb je een super deal, andere keren valt het wellicht ietwat tegen. Over het algemeen genomen gaat het in 80% van de gevallen prima.
Het speciale topic even lezen, daar wordt alles uitgelegt m.b.t. de creditcard, heb je dan nog vragen stel ze dan weer hier, maar alles is daar uitgelegt.
Harry schreef:Het speciale topic even lezen, daar wordt alles uitgelegt m.b.t. de creditcard, heb je dan nog vragen stel ze dan weer hier, maar alles is daar uitgelegt.
je hebt gelijk! ik ga weer verder lezen! thanks all !
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.