Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Priceline doen of niet?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Gesloten
Gigili
Amerika-ontdekker

Priceline doen of niet?

Bericht door Gigili »

Hallo Amerika lovers!

Wij hebben onze reis naar New York (7 dagen) en Miami (8 dagen) geboekt en nu willen we hotels gaan boeken (1 oktober tm 16 okt)

Nu wil ik in New York of in het centrum, of midtown east of upper east side zitten (ivm vrienden die daar in de buurt wonen), maar ik durf niet zo goed via priceline te boeken! heb het nooit gedaan en ben bang dat ik ergens terecht kom dat niet leuk is.. :?

Voor in Miami willen we graag in South Beach zitten, kan dit gemakkelijk via priceline?

ooh ik voel me zo dom nu :banghead:

pls help me!

Gr Gigili
Leonie_m
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Priceline doen of niet?

Bericht door Leonie_m »

Hi,

ik zou altijd via priceline boeken, je bent een dief van je portemonnee als je het niet doet. Op priceline.com kan je heel goed aangeven in welk gebied (voor bijv. New York) je wilt zitten en hoeveel sterren je wilt hebben.

Wij zaten afgelopen maart in het 4*Grand Hyatt hotel in Midtown East via Priceline voor 100 euro per nacht. Normaal geloof ik iets van 300 euro per nacht.

Succes!
Bertorelli
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Bertorelli »

Yep,

Dit soort plaatsen is ideaal voor Priceline (of Hotwire).

Have Fun

Bert
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
Gigili
Amerika-ontdekker

Bericht door Gigili »

Wat zijn jouw ervaringen Bert?
Laatst gewijzigd door markro op 13 aug 2009, 16:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het is overbodig om het volledige bovenstaande bericht te quoten -> Quote verwijderd.
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Priceline werkt geweldig, ik heb alleen maar goede ervaringen.
Helaas zit je wel in de dure periode in New York, ik weet dat heel veel mensen problemen hebben met het bieden voor een hotel in eind sept/begin okt. Je zult dus wel een stuk hoger moeten inzetten dan normaal en er rekening mee houden dat het niet lukt. Voor Miami zal het geen probleem zijn denk ik.
Gigili
Amerika-ontdekker

Bericht door Gigili »

wat zouden jullie bieden voor prijs in new york?
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Kijk eerst op hotwire voor jouw periode, check ook biddingfortravel.com en dan heb je een idee. Ik zou je eerst even goed inlezen, ofwel op BFT ofwel hier op het forum in het speciale topic !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

Ik zie dat op Hotwire de goedkoopste 3* $192 is (Empire State Building area). Je hebt nog wel even de tijd, ik zou voor jezelf een limiet bedenken en tot dat bedrag proberen. Indien het dan nog niet wil, deel de dagen op, 8 dagen is ook wel erg lang en hierdoor zou het kunnen zijn dat er minder hotels beschikbaar zijn voor 8 aaneengesloten dagen en je daardoor hoger en hoger gaat bieden. Kijk inderdaad even op de hierboven genoemde site, erg handig. Verder denk ik ook dat het goed is om te bekijken hoeveel hotels in NYC kosten als je het niet met Priceline doet. Misschien zorgt dat er ook voor dat je wat hoger durft te bieden.
Gigili
Amerika-ontdekker

Bericht door Gigili »

dus als ik het goed begrijp zie je op hotwire de prijs, aantal sterren en area, kan je reserveren en dan pas zie je welk hotel het is geworden?
:blink:
MichelH
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door MichelH »

Yep, that's it.
Dus in principe weet je alles, behalve de naam. Soms gaat het goed en heb je een super deal, andere keren valt het wellicht ietwat tegen. Over het algemeen genomen gaat het in 80% van de gevallen prima.
Gigili
Amerika-ontdekker

Bericht door Gigili »

* We have had reports that Priceline will not accept a Visa or Mastercard from a non-U.S. bidder, but they will accept an American Express card. *

klopt dit? ik heb wel een mastercard, geen American Express, hoe doen jullie dit?
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Het speciale topic even lezen, daar wordt alles uitgelegt m.b.t. de creditcard, heb je dan nog vragen stel ze dan weer hier, maar alles is daar uitgelegt.
Gigili
Amerika-ontdekker

Bericht door Gigili »

Harry schreef:Het speciale topic even lezen, daar wordt alles uitgelegt m.b.t. de creditcard, heb je dan nog vragen stel ze dan weer hier, maar alles is daar uitgelegt.
je hebt gelijk! ik ga weer verder lezen! thanks all !
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

note mod. (pyca)
Uitleg én gelegenheid om vragen te stellen mbt PL en HW in dit topic
(en daarom gaat deze op slot)
Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer