Roland

Dat is niet mijn vlucht,mijn vlucht is degene die Roland een paar reacties hierboven heeft geplaatst met vertrek om 7.55 terug en niet 8 uur nog wat.sanook schreef:Op de site van United airlines staat deze informatie over jouw vlucht:
Mon, Dec 28, 2009 - Los Angeles, CA (LAX) to Amsterdam, Netherlands (AMS)
From To Equipment
Los Angeles, CA (LAX) Washington, DC (IAD) Airbus A319 Plane change in IAD
Washington, DC (IAD) Amsterdam, Netherlands (AMS) Boeing 777
For at least one of your flights, you must change planes en route, even though your ticket may show only one flight number.
bron: http://travel.united.com/ube/changeOfGa ... oncxt=true
Deze info klopt niet aangezien 946 en op mijn reeds geboekte ticket staat en op de reis die ik hier boven vermelde.sanook schreef:vertrek 7:55 is volgens mij vluchtnr 966 en niet 946.
Zie hier de schema's van United op 28 december van LAX naar AMS:
http://travel.united.com/ube/core/us/co ... eFlag=true
En het ging hier niet zo zeer over overstap tijden. er is hier wel een topic van bij reizen in en naar amerika.sanook schreef:Nu we het hier toch over overstaptijden hebben op de luchthavens, weet iemand hoe het met de drukte is op Philadelphia ? Ik heb daar 1,5 uur om aansluitende vlucht naar NY La Guardia te halen, is dat te doen op donderdagmiddag ca 14:00u ?
Ik weet niet welk bedrijf zo snugger is zulke schema's en uitspraken te plaatsen/door te sturen.Gezinnetje schreef:Om toch nog ven off topic te blijven. Ik vind net deze vlucht die op de heenweg precies de onze is en qua vluchtnr`s de terug weg ook. Echter ga ik hier van een airbus naar een 777 met het zelfde vlucht nr en bij die van ons gaan we met een 777 en 777 met hetzelfde vlucht nr.
<knip>
Retourdatum ma 28 dec Totale vliegtijd: 13u 30min
Deze vlucht komt de volgende dag aan.
Vertrek Los Angeles, California United Airlines 946
Economy class | Airbus A319
4u 55min
Maaltijden: Maaltijd tegen betaling
08:45 Los Angeles Int'l (LAX) | Terminal 7
Tussenstops: 1
Aankomst Washington Dc, District of Columbia
16:40 Dulles Intl airport (IAD)
Geen overstap naar ander toestel. Tijd tussen de vluchten: 1u 19min
Vertrek Washington Dc, District of Columbia United Airlines 946
Economy class | Boeing 777
7u 16min
Maaltijden: Diner; Snack of brunch
17:59 Dulles Intl airport (IAD)
Aankomst Amsterdam
07:15 Amsterdam-Schiphol airport (AMS)
Zoals Marjan hierboven ook al uitlegt, jullie zullen echt van vliegtuig wisselen in Washington DC. Ga daar maar vanuit, valt het nooit tegen.Gezinnetje schreef:Dit is een andere vlucht met ebookers,maar door deze aparte vlucht lijkt het toch meer dat onze vlucht wel hetzelfde toestel is vind je niet?
Ik zal ook mijn bericht maar even Quoten, nogmaals de 777's voor binnenlandse vluchten gaan NOOIT de oceaan over, en hebben een hele andere indeling dan de transcontinentale 777's, je zult echt over moeten stappen op een ander toestel.Harry schreef:De Boeings 777 die United gebruikt voor vervoer binnen de VS en naar Hawaii, hebben een hele andere configuratie dan de Boeings 777 die intercontinentaal vliegen, je zult met een ander toestel van LAX naar IAD vliegen, dan van IAD naar AMS, zeker weten dat je het toestel uit moet en in een ander toestel moet stappen.