Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

WK honkbal in nederland

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Hydrotherion
Amerikafan

WK honkbal in nederland

Bericht door Hydrotherion »

Voor mensen die eens een live honkbal wedstrijd wilt zien is er momenteel een WK honkbal bezig. Ze spelen in Eindhoven ,Haarlem,Rotterdam en Almere dus bijna iedereen kan wel eens een wedstrijdje meepakken.

http://wkhonkbal.nl/index.php

Deze woensdag was ik eens gaan zien naar Nederland - Zuid Afrika in Rotterdam.

wat pics:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Mack
Amerika-expert

Bericht door Mack »

Was jij daar ook? Ik was er met mijn vriendin ook bij gisteravond. We zaten in een VIP-box ( :D ).

Was echt geweldig!!! Een heel leuk spel om te zien, en Zuid-Afrika werd helemaal afgedroogd... Er gebeurde een hoop, ballen in het publiek (waaronder eentje bij ons de cateringtent in...), "wild pitch", "hit by pitch", in 2en geslagen bat etc.

Een geslaagd avondje uit!

En net voor de laatste slagbeurt met z'n allen gaan staan en een liedje zingen... :D

Mack
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
Flying_Circus
Amerika-ontdekker

Bericht door Flying_Circus »

Ik was laatst bij USA-Spanje in Amsterdam, ik heb nog een mooie, door (een gedeelte van) het Amerikaanse team en de coach gesigneerde baseball.
freekb2
Amerikakenner

Bericht door freekb2 »

De nos heeft elke avond samenvattingen van het nederlandse team, rond 23.00 na het sportjournaal.
Zuid-Afrika was een makkie, alleen jammer dat de home-run een fout slag was, had het feestje nog net iets mooier gemaakt.
Mack
Amerika-expert

Bericht door Mack »

freekb2 schreef:De nos heeft elke avond samenvattingen van het nederlandse team, rond 23.00 na het sportjournaal.
Zuid-Afrika was een makkie, alleen jammer dat de home-run een fout slag was, had het feestje nog net iets mooier gemaakt.
Hij was echt uit: ik heb het zelf gezien. Inderdaad jammer, maar de slag erna was ook goed, toch?

Mack
Mack
MW Drawings

kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Zijdelings komt dit WK ook ter sprake in een leuke blog die ik volg:
http://www.nieuwamsterdammer.com/
Zie het laatste bericht, genaamd 'Mother Country'
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Fuzzy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fuzzy »

Jammer dat ze niet van die deuntjes hebben die je altijd hoort bij basketbal en honkbal..om nou frans bauer te horen met "Heb je even voor mij' :? :? ..
Maar ja ze hebben goed gespeeld en daar gaat het om :D

Fuzzy
Greetings from Mister Fuzzy

http://www.eecoboogiewoogie.com
freekb2
Amerikakenner

Bericht door freekb2 »

Mack schreef:
freekb2 schreef:De nos heeft elke avond samenvattingen van het nederlandse team, rond 23.00 na het sportjournaal.
Hij was echt uit: ik heb het zelf gezien. Inderdaad jammer, maar de slag erna was ook goed, toch?

Mack
ik kon het op tv niet zien. Maar het zal vast kloppen.
Hydrotherion
Amerikafan

mack zegt:
Was jij daar ook? Ik was er met mijn vriendin ook bij gisteravond. We zaten in een VIP-box ( Very Happy ).

Was echt geweldig!!! Een heel leuk spel om te zien, en Zuid-Afrika werd helemaal afgedroogd... Er gebeurde een hoop, ballen in het publiek (waaronder eentje bij ons de cateringtent in...), "wild pitch", "hit by pitch", in 2en geslagen bat etc.

Een geslaagd avondje uit!

En net voor de laatste slagbeurt met z'n allen gaan staan en een liedje zingen... Very Happy

Mack
Yep ik was daar ook. Helemaal vanuit Belgie gekomen om eens de nederlands team bezig te zien. We boven de dugout van de NL team. Ja er gebeurde idd veel maar wat was Zuid afrika slecht. En van die pitchen krijg je als je een 15 jarige opzet. Dat was die kerel die twee man had geraakt. :shock:

Fuzzy zegt:

ammer dat ze niet van die deuntjes hebben die je altijd hoort bij basketbal en honkbal..om nou frans bauer te horen met "Heb je even voor mij' Confused Confused ..
Maar ja ze hebben goed gespeeld en daar gaat het om Very Happy

Fuzzy

De enigste echt amerikaanse deuntje was wanneer er een pitcher bij de afrikanen werd afgehaald. iets van a little longer ofzo. :lol: Die coach kon niet zogoed bij de pitcher blijven staan want na een inning moest hij die toch vervangen zo slecht waren ze. :o Ook jammer was dat het een broodje unox was i.p.v een hotdog! :cry:
freekb2
Amerikakenner

Bericht door freekb2 »

Een goed begin is het halve werk is een al oud gezegde. Maar dat gold gisteren niet voor de Canadesen. Wat een pruts werk van de Nederlanders de eerste inning.
Mack
Amerika-expert

Bericht door Mack »

Ik vind dat ze zich tegen de Cubanen goed staande hebben weten te houden!!! Dat ze verloren is niet zo erg, dat zat er dik in. Maar ze hebben zich goed verweerd, en ze hoeven zich niet te schamen, denk ik!

Ik word nog een keer honkbal-fan :D

Mack
Mack
MW Drawings

Hydrotherion
Amerikafan

Die 37-jarige pitcher van Cuba was indrukwekkend! :shock:
Mike
Amerikafan

Bericht door Mike »

Had ik toch mooi vrijkaartjes voor Amerika-Japan gekregen van mn werk.

Heeft mn vriendin een last minute voor ons geboekt in die periode :(

ach ja, was ook wel leuk
freekb2
Amerikakenner

Bericht door freekb2 »

en over nog meer pech gesproken.....

....die werper van Zuid-Korea deed zijn werk best wel netjes.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer