http://wkhonkbal.nl/index.php
Deze woensdag was ik eens gaan zien naar Nederland - Zuid Afrika in Rotterdam.
wat pics:

Hij was echt uit: ik heb het zelf gezien. Inderdaad jammer, maar de slag erna was ook goed, toch?freekb2 schreef:De nos heeft elke avond samenvattingen van het nederlandse team, rond 23.00 na het sportjournaal.
Zuid-Afrika was een makkie, alleen jammer dat de home-run een fout slag was, had het feestje nog net iets mooier gemaakt.
ik kon het op tv niet zien. Maar het zal vast kloppen.Mack schreef:Hij was echt uit: ik heb het zelf gezien. Inderdaad jammer, maar de slag erna was ook goed, toch?freekb2 schreef:De nos heeft elke avond samenvattingen van het nederlandse team, rond 23.00 na het sportjournaal.
Zuid-Afrika was een makkie, alleen jammer dat de home-run een fout slag was, had het feestje nog net iets mooier gemaakt.
Mack
Yep ik was daar ook. Helemaal vanuit Belgie gekomen om eens de nederlands team bezig te zien. We boven de dugout van de NL team. Ja er gebeurde idd veel maar wat was Zuid afrika slecht. En van die pitchen krijg je als je een 15 jarige opzet. Dat was die kerel die twee man had geraakt.Was jij daar ook? Ik was er met mijn vriendin ook bij gisteravond. We zaten in een VIP-box ( Very Happy ).
Was echt geweldig!!! Een heel leuk spel om te zien, en Zuid-Afrika werd helemaal afgedroogd... Er gebeurde een hoop, ballen in het publiek (waaronder eentje bij ons de cateringtent in...), "wild pitch", "hit by pitch", in 2en geslagen bat etc.
Een geslaagd avondje uit!
En net voor de laatste slagbeurt met z'n allen gaan staan en een liedje zingen... Very Happy
Mack
ammer dat ze niet van die deuntjes hebben die je altijd hoort bij basketbal en honkbal..om nou frans bauer te horen met "Heb je even voor mij' Confused Confused ..
Maar ja ze hebben goed gespeeld en daar gaat het om Very Happy
Fuzzy