Tickets naar Phoenix te boeken vanaf Heathrow, London...is aanmerkelijk goedkoper dan vanaf schiphol!
en van Nederland naar london vliegen is goedkoper dan het treinkaartje naar schiphol!

Mogen wij jullie ideeen daarover?
Als ik naar London vlieg heb ik nog altijd dat treinkaartje naar Schiphol nodig.Truckman schreef: en van Nederland naar london vliegen is goedkoper dan het treinkaartje naar schiphol!![]()
Tja,dat vind ik persoonlijk wat onzinnig,of je nou in Londen of ergens in Amerika zelf overstapt maakt niks uit.johnvoorn schreef:Wij hebben ook met BA van Amsterdam via Londen naar Phoenix geboekt, gewoon on line bij BA rechtstreeks (was het goedkoopst). De kosten Amsterdam Londen zitten er eigenlijk bijna gratis bij. Je vliegt van Londen rechtstreeks op Phoenix en dat lijkt mij ook een groot voordeel. Ik kan over een paar maanden pas zeggen hoe het beviel.
Het scheelde zelfs ruim tweehonderd euro per ticket (eind december geboekt). We hebben wel geaarzeld, maar deze gok genomen. We hebben wel een royale overstaptijd van bijna 5 uur in Londen.Nogmaals,als je met 6 man gaat en het scheelt 100 euro per ticket heb je wel gelijk natuurlijk.
Het probleem is, wat ik vergeten zeggen ben, dat we naar Londen vliegen met BMI en in Londen overstappen op BA... dus moeten we wel van terminal wisselen...Als ik jou was zou ik BA nu even bellen en vragen of ze de twee boekingen samen willen voegen.
Ow, dat is wel minderIn dit geval moet je dus vanuit je BMI vlucht je bagage ophalen, door immigratie, door douane, met je koffers met een bus naar terminal 5, daar inchecken, dan door security en naar je gate. Ik vrees dat dat héél krap wordt in 2:45.