Je hebt dus niets fout gedaan. Het invulscherm heeft simpelweg niet een 'printknop'.
Roland
Hoi Karin,Karinita schreef:..... Red Lake / Tonolea hebben we de weg naar Blue Canyon genomen. Na het bezoek aan Blue Canyon zijn we dezelfde weg weer teruggereden naar de 160 en daarna naar Tuba City gereden, de 264 genomen en Coalmine Canyon bezocht.
thuul schreef:En we mogen de Canyon inmiddels noemen zoals hij echt heet?
Ahhh, mystery opgelost.Karinita schreef:Marjan,
Ik heb heel duidelijke foto's van Carin gekregen welke weg je precies moet nemen. Het kan eigenlijk niet missen.
Ik kan me trouwens niet herinneren dat ik heb gezegd dat de weg vanaf de 160 slecht begaanbaar is. Toen wij er waren was het heel goed te rijden. Je krijgt alleen aan het einde een wash en als het geregend heeft zou dat een probleem kunnen zijn.
Als je me je e-mailadres geeft, zal ik de beschrijving met foto's die ik heb doormailen.
Gr. Karin
Bedankt Bart voor je info. Chesler Park is op ons lijstje gezet en we gaan een poging wagen....Bart40 schreef:Chesler Park is een hele mooie wandeling en je hebt daar een prachtig uitzicht op de Maze.
.... De Horseshoecanyon wandeling in Canyonlands is wel heel bijzonder. Niet speciaal de wandeling maar vanwege de rotstekeningen van duizenden jaren oud. Echt een aanrader, die zou ik wel in een weekend doen omdat er dan vrijwilligers zijn die uitleg geven en je dichtbij de tekeningen laten komen. Absoluut de moeite waard.
Ik heb hem op een zondagmiddag gelopen en ik kwam 5 man tegen meer was het niet.