Nee op die foto staat tegenovergestelde van een vies oud mannetje
Zo, das beter, toch?
Ik snap de twijfel wel hoor. Veel mensen doen zich op internet anders voor dan ze in werkelijkheid zijn. Daar hoef je bij mij niet bang voor te zijn. En anders vraag je Marjan (hekkie) maar. We komen regelmatig bij elkaar over de vloer en zij weet inmiddels bijna alles van mij...VermontGirl schreef:Yes, I know. Maar je weet maar nooit, je hoor zo vaak over mensen die niet zijn wie ze zeggen... Ik ben gewoon een beetje paranoid denk ik (weet ik eigenlijk wel zeker!!). Sorry!!!![]()
Nee op die foto staat tegenovergestelde van een vies oud mannetje![]()
Zo, das beter, toch?
Tja........ :dunno:Coyote schreef:Ik snap de twijfel wel hoor. Veel mensen doen zich op internet anders voor dan ze in werkelijkheid zijn. Daar hoef je bij mij niet bang voor te zijn. En anders vraag je Marjan (hekkie) maar. We komen regelmatig bij elkaar over de vloer en zij weet inmiddels bijna alles van mij...VermontGirl schreef: Nee op die foto staat tegenovergestelde van een vies oud mannetje![]()
Zo, das beter, toch?![]()
Nee hoor, ik ben ook zo.. (en ergens ben ik wel blij met die ingebouwde 'voorzichtigheid')VermontGirl schreef:Yes, I know. Maar je weet maar nooit, je hoor zo vaak over mensen die niet zijn wie ze zeggen... Ik ben gewoon een beetje paranoid denk ik (weet ik eigenlijk wel zeker!!). Sorry!!!![]()
Bedankt Annemiek!ANY schreef:Deze website vond ik toen ik op zoek was naar verwachte datums wanneer de bomen op z'n mooist zijn. Een mooie website over Vermont.
http://www.foliage-vermont.com/
Ja, daar zijn wij geweest. We hadden ons echter niet goed genoeg voorbereid. Het was beter geweest als we van te voren een boek over de oorlog gelezen hadden. Toch was het best een "leuke" rit van slagveld naar slagveld en ook een erg mooie omgeving.ga ik misschien een bezoek brengen aan Gettysburg, PA om het Gettysburg National Military Park te bezoeken. Is hier al eens iemand geweest?
Brekson,brekson schreef:Excuseer mij voor de vraag die ik zo dadelijk stel!!!
We gaan binnen 4weken naar de big apple en om ons voor te bereiden heb ik al veel uit dit forum gehaald en verkregen
Maar ik kan toch niet alles lezen hé,ik ben al met zoveel dingen bezig.................maar wat is nu Fall Foliage....ik heb begrepen dat dit met de herfst en zijn kleuren te maken heeft?????