Harry schreef:Vanaf nu dus elke dag even op connections.be kijken Bert, ik ben ook zeker 2 maanden aan het kijken geweest voor er een aanbieding kwam die geschikt was voor ons.
Vanaf 3 januari tot 26 jan, loopt er een promo- aktie bij connections.
Harry schreef:Vanaf nu dus elke dag even op connections.be kijken Bert, ik ben ook zeker 2 maanden aan het kijken geweest voor er een aanbieding kwam die geschikt was voor ons.
Tussen die aanbiedingen staat wel geen Phoenix en dat is net onze startplaats. Kan misschien nog komen maar als ik gewoon ingeef met de vliegtijden zoals hierboven kom ik 44 euro per persoon duurder uit.MattRob schreef:Op die site joker.be staan alvast voorproefjes op prijzen: Miami vanaf 299, Seattle en Los Angeles vanaf 329
Dus wie weet, kan het nog goedkoper dan 400 euro p.p.Misschien toch nog wachten ?
Dan kom je net boven de EUR 450 p.p. uit? Vind ik nog geen gekke prijs hoor. Je vliegt dan wel op Phoenix wat je zelf graag wil. Wellicht de acties die overmorgen starten op http://www.connections.be en http://www.joker.be nog even afwachten?Dude schreef:Tussen die aanbiedingen staat wel geen Phoenix en dat is net onze startplaats. Kan misschien nog komen maar als ik gewoon ingeef met de vliegtijden zoals hierboven kom ik 44 euro per persoon duurder uit.
Maar het zijn volgens mij gewoon 'enkele' voorbeelden, was bij de vorige acties ook. Je kon gewoon alle plaatsen ingeven. De beschikbaarheid zal met name afhangen van de eerste vlucht naar de hub (via United dus wsl Washington of Chicago). Maar ik denk, net als Roland, dat je beter even kan wachten tot die echte aanbiedingen van start gaan. Al zijn de prijzen nu ook idd niet slecht. Is wel via Brussel natuurlijk, gaat op zich prima (wij zijn afgelopen week ook voor het eerst via Brussel gevlogen), maar parkeren is wel wat bewerkelijker / duurder. Dus neem dat eventueel in je afweging mee.Dude schreef:Tussen die aanbiedingen staat wel geen Phoenix en dat is net onze startplaats. Kan misschien nog komen maar als ik gewoon ingeef met de vliegtijden zoals hierboven kom ik 44 euro per persoon duurder uit.MattRob schreef:Op die site joker.be staan alvast voorproefjes op prijzen: Miami vanaf 299, Seattle en Los Angeles vanaf 329
Dus wie weet, kan het nog goedkoper dan 400 euro p.p.Misschien toch nog wachten ?
Bart
Dat is geen probleem. Ik woon op 70 kilometer van Zaventem en we worden er naar toe gebracht.MattRob schreef: Is wel via Brussel natuurlijk, gaat op zich prima (wij zijn afgelopen week ook voor het eerst via Brussel gevlogen), maar parkeren is wel wat bewerkelijker / duurder. Dus neem dat eventueel in je afweging mee.