Ja, er is veel op de bladenmarkt te vinden. Dat ben ik met je eens Kastelke. En iedereen is razend druk. Zelf heb ik dat eigenlijk ook wel. En dat is nog afgezien van de stapels reclamefolders die ik elke week binnen krijg
In ieder geval weinig lezers hier, maar hoe zit het met schrijvers. Men heeft het erover dat het blad zich moet bewijzen en dat is niet meer dan fair. We (hoofdredactie en overige redactieleden) denken er over na een proefnummer uit te brengen. Hangt nog welliswaar af van wat financiele zaken en hoe we dit aanpakken, maar ik vroeg me af of jullie een aantal plekken/winkels kennen waar veel Nederlanders komen en we dit proefnummer eventueel mogen neerleggen ter verspreidingspunt. Zo ja, zouden jullie mij dan contactgegevens er van willen mailen?
hdemeer@hollandfocus.com
Voor het proefnummer hebben we redelijk wat nieuws uit Nederland. Nieuws uit Amerika (de Nederlandse gemeenschappen) hebben we nauwelijks en dat willen we ook brengen. Iets dat lastig is te bewerkstelligen op afstand. Ik ga welliswaar op vakantie een rondreis maken door Californie in september en probeer dan eea te regelen en te schrijven, maar dat zal ook dan nog lastig zijn. Nieuws over de gemeenschappen zal echt daar uit moeten komen. Zijn er onder jullie misschien een paar mensen die voor het proefnummer (en eventueel daarna 1x in de 2 maanden als Holland Focus doorgaat) een verhaal met foto's willen schrijven? In de onderwerpen ben je, in overleg, heel vrij. Van een enkeling heb ik al een reactie hierop gekregen en ik zal jullie binnenkort nog even mailen.
Misschien dat ik een enkeling van jullie in september nog tegenkom.