Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Page en omgeving

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Racerke
Amerikakenner

Page en omgeving

Bericht door Racerke »

Ik ben op zoek naar een overzicht wat er nu juist in de buut van Page te beleven is. Via de zoekfunctie, reisverslagen en forums te lezen ben ik al veel tegengekomen. Maar toch kan een volledig lijstje wel handig zijn. En dit niet alleen voor mij ... :wink:

Horseshoe bend
Upper Antylope Canyon
Lower Antylope Canyon
Rainbow Arch
Cottonwood Canyon Road
Paria Movie set
Bull Valley
Johnson Canyon
The Wave
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Page en omgeving

Bericht door jerbia »

Rimrocks, wandeling naar Toadstool Hoodoos
Glen Canyon Dam
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Antelope canyon met een "e"
Rainbow bridge is geen arch maar een natural bridge.
Ok nog een paar:
Wahweap marina
Antelope point marina
Canyon X
Waterhole canyon
Un named canyon
Page hummer tours.
Houseboating
Lake Powell
Lees Ferry. Startpunt voor meerdaagse Colorado River rafts.
Smooth water rafts van Glen canyon dam.
Marble Canyon
Navajo Bridges.
Grand Staircase Escalante NM
Vermilions cliffs NM
Condor breading programs
Navajo Village.
Rim view trail
Powwow trading post
Navajo generating station
Gunsight Butte
Echo cliffs
Scenic flights
Hole in the rock road
Golfbanen.....
Zal ook nog wel wat vergeten zijn....
Yeehaw.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Ik weet er ook nog wel een paar..... :wink:

Alstrom point
Wave
White Rocks
Rim Ricks
Cottonwoodroad
Valley of the white ghosts
Coyote Buttes
Paria Canyon
Buckskin Gulch
Yellow Rock

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Van de site van Zehrers Place:

Alstrom Point
Birthday Arch
Blue Pool Arch
Cobra Arch
Cottonwood Teepees
Double Arch Coyote Buttes
Julia Arch
North Teepees
Red Top
Sidestep Canyon und Rainbow Valley
Via Wirepass Slotcanyon naar Buckskin Gulch
White Pocket
White Ghosts
Yellow Rock

Toen we afgelopen jaar Horseshoe Bend bezochten, en we daar bootjes in de diepte zagen varen, dacht ik dat wil ik ook nog een keer :lol: Misschien dat we dit jaar hier gaan boeken http://www.raftthecanyon.com/
jta
Amerika-expert

Bericht door jta »

de allergrootste mag ook niet ontbreken :

de Grand Canyon, het erg afgelegen Tuweap Point

jacques
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

pyca schreef:Van de site van Zehrers Place:

Alstrom Point
Birthday Arch
Blue Pool Arch
Cobra Arch
Cottonwood Teepees
Double Arch Coyote Buttes
Julia Arch
North Teepees
Red Top
Sidestep Canyon und Rainbow Valley
Via Wirepass Slotcanyon naar Buckskin Gulch
White Pocket
White Ghosts
Yellow Rock

Toen we afgelopen jaar Horseshoe Bend bezochten, en we daar bootjes in de diepte zagen varen, dacht ik dat wil ik ook nog een keer :lol: Misschien dat we dit jaar hier gaan boeken http://www.raftthecanyon.com/
mooie link carin,
wij willen ook graag op de colorado river gaan "varen/raften". Alleen vraag ik me af of dit wellicht leuker is vanuit moab. ik meen op jullie weblog gelezen te hebben dat jullie het vorig jaar vanuit moab met de kinderen een trip op de colorado river gemaakt hebben? Nu met deze link maak je me aan het twijfelen wat wij zullen doen. vanuit moab of vanuit page. heb even naar het filmpje gekeken.....vanuit page gaat het rustiger wellicht als vanuit moab.....Kan jij me het verschil vertellen? het wordt onze eerst "raf/boot"ervaring, de kinderen zijn dan 11 en 14.

karin
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
zimmer
Amerika-ontdekker

Bericht door zimmer »

Goeie tips zeg :lol: Page zit ook in onze route, dus we pikken er zeker een paar uit.
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

jokaluma schreef:
Nu met deze link maak je me aan het twijfelen wat wij zullen doen. vanuit moab of vanuit page. heb even naar het filmpje gekeken.....vanuit page gaat het rustiger wellicht als vanuit moab.....Kan jij me het verschil vertellen? het wordt onze eerst "raf/boot"ervaring, de kinderen zijn dan 11 en 14.

karin
@Karin,
Tja....moeilijk. Wij hebben ook alleen maar die trip in Moab gedaan,en kan dus niet echt vergelijken. Ik had ook het filmpje bekeken, en zag dat vanuit Page de boten groter zijn, met volgens mij een motor, en er is zo te zien geen stroomversnelling. Ook was in Moab tijdens de tocht het zwemmen in de Colorado en de lunch halverwege erg leuk.
In Moab hadden we geboekt bij http://www.adrift.net (zie ons verslag )
Als ik zou moeten kiezen, zoals jullie, zou ik Moab kiezen. Succes ermee, gaan jullie een verslag bijhouden? Dan lees is tzt wel wat het geworden is :lol:
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

pyca schreef:
jokaluma schreef: mooie link carin,
wij willen ook graag op de colorado river gaan "varen/raften". Alleen vraag ik me af of dit wellicht leuker is vanuit moab. ik meen op jullie weblog gelezen te hebben dat jullie het vorig jaar vanuit moab met de kinderen een trip op de colorado river gemaakt hebben? Nu met deze link maak je me aan het twijfelen wat wij zullen doen. vanuit moab of vanuit page. heb even naar het filmpje gekeken.....vanuit page gaat het rustiger wellicht als vanuit moab.....Kan jij me het verschil vertellen? het wordt onze eerst "raf/boot"ervaring, de kinderen zijn dan 11 en 14.

karin

@Karin,
Tja....moeilijk. Wij hebben ook alleen maar die trip in Moab gedaan,en kan dus niet echt vergelijken. Ik had ook het filmpje bekeken, en zag dat vanuit Page de boten groter zijn, met volgens mij een motor, en er is zo te zien geen stroomversnelling. Ook was in Moab tijdens de tocht het zwemmen in de Colorado en de lunch halverwege erg leuk.
In Moab hadden we geboekt bij http://www.adrift.net (zie ons verslag )
Als ik zou moeten kiezen, zoals jullie, zou ik Moab kiezen. Succes ermee, gaan jullie een verslag bijhouden? Dan lees is tzt wel wat het geworden is :lol:
ook nu weer bedankt voor de tip. gaat bij ons excel lijstje wat we nog moeten regelen/bestuderen. Ik ben bezig met een weblog op te stellen ,maar dat lukt nog niet zo goed ivm tijdgebrek door mijn werk. ( ik ben fysiotherapeut en op het ogenblik breekt zowat iedereen z'n been enzo ........) maar doe mijn best hierin want ook voor het thuisfront en onszelf straks is het leuk om iets online te hebben.
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Racerke
Amerikakenner

Bericht door Racerke »

Hoeveel tijd ben je kwijt in Lower Antelope Canyon?
Om alles rustig te bekijken en in je op te nemen?

-> Is het haalbaar om om 10u30 in Page te staan om dan naar de Upper AC te gaan?
Racerke
Amerikakenner

Bericht door Racerke »

Ik heb mijn hart weer verloren ... wie van jullie is al eens in Canyon X geweest?
GuidoWater
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Bericht door GuidoWater »

wow jullie hebben echt een hoop mooie dingen genoemd die ik ook wel wil bezoeken op onze vakantie alleen ik kan er op google zo weinig van terug vinden vaak. Het is vaak niet duidelijk waar het precies ligt. Heeft iemand geen kaartje waar duidelijk op staat waar dit soort bezienswaardigheden zijn? :lol:
Kijk voor ons Amerika reis verslag op http://www.vandewateropreis.nl/! Je vind hier ook reisverslagen van onze andere reizen!
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Hier is een kaartje waarbij je door het aanklikken van een staat de ligging van bepaalde bezienswaardigheden kunt bekijken (ook aanklikbaar)
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

pyca schreef:Hier is een kaartje waarbij je door het aanklikken van een staat de ligging van bepaalde bezienswaardigheden kunt bekijken (ook aanklikbaar)
Hey, fijne kaart Carin! Bedankt!
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Op de site van de Glen Canyon is ook het een en ander aan kaarten en tips te vinden, zie http://www.nps.gov/glca/planyourvisit/directions.htm

Marianne
Racerke
Amerikakenner

Bericht door Racerke »

Racerke schreef:Ik heb mijn hart weer verloren ... wie van jullie is al eens in Canyon X geweest?
Écht niemand ?? :?
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Racerke schreef:
Racerke schreef:Ik heb mijn hart weer verloren ... wie van jullie is al eens in Canyon X geweest?
Écht niemand ?? :?
Zo te zien niet, en ben jij de eerste :D
Heb je trouwens gelezen dat je hier alleen maar naartoe kunt met een guided tour, vanaf $85,00 p.p.
Lijkt me wel heel mooi.
Racerke
Amerikakenner

Bericht door Racerke »

Prijzen al nagevraagd ... heb een mailtje teruggehad ... 160$ is de prijs.
Maar ik wil het afwegen: is het het waard of niet.
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Racerke schreef:Prijzen al nagevraagd ... heb een mailtje teruggehad ... 160$ is de prijs.
Maar ik wil het afwegen: is het het waard of niet.
Pfff..... wat een geld, maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk. Als wij dat zouden doen is het gelijk 4x $160,--
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer