Ik ben op zoek naar een overzicht wat er nu juist in de buut van Page te beleven is. Via de zoekfunctie, reisverslagen en forums te lezen ben ik al veel tegengekomen. Maar toch kan een volledig lijstje wel handig zijn. En dit niet alleen voor mij ...
Horseshoe bend
Upper Antylope Canyon
Lower Antylope Canyon
Rainbow Arch
Cottonwood Canyon Road
Paria Movie set
Bull Valley
Johnson Canyon
The Wave
Antelope canyon met een "e"
Rainbow bridge is geen arch maar een natural bridge.
Ok nog een paar:
Wahweap marina
Antelope point marina
Canyon X
Waterhole canyon
Un named canyon
Page hummer tours.
Houseboating
Lake Powell
Lees Ferry. Startpunt voor meerdaagse Colorado River rafts.
Smooth water rafts van Glen canyon dam.
Marble Canyon
Navajo Bridges.
Grand Staircase Escalante NM
Vermilions cliffs NM
Condor breading programs
Navajo Village.
Rim view trail
Powwow trading post
Navajo generating station
Gunsight Butte
Echo cliffs
Scenic flights
Hole in the rock road
Golfbanen.....
Zal ook nog wel wat vergeten zijn....
Yeehaw.
Alstrom Point
Birthday Arch
Blue Pool Arch
Cobra Arch
Cottonwood Teepees
Double Arch Coyote Buttes
Julia Arch
North Teepees
Red Top
Sidestep Canyon und Rainbow Valley
Via Wirepass Slotcanyon naar Buckskin Gulch
White Pocket
White Ghosts
Yellow Rock
Toen we afgelopen jaar Horseshoe Bend bezochten, en we daar bootjes in de diepte zagen varen, dacht ik dat wil ik ook nog een keer Misschien dat we dit jaar hier gaan boeken http://www.raftthecanyon.com/
Alstrom Point
Birthday Arch
Blue Pool Arch
Cobra Arch
Cottonwood Teepees
Double Arch Coyote Buttes
Julia Arch
North Teepees
Red Top
Sidestep Canyon und Rainbow Valley
Via Wirepass Slotcanyon naar Buckskin Gulch
White Pocket
White Ghosts
Yellow Rock
Toen we afgelopen jaar Horseshoe Bend bezochten, en we daar bootjes in de diepte zagen varen, dacht ik dat wil ik ook nog een keer Misschien dat we dit jaar hier gaan boeken http://www.raftthecanyon.com/
mooie link carin,
wij willen ook graag op de colorado river gaan "varen/raften". Alleen vraag ik me af of dit wellicht leuker is vanuit moab. ik meen op jullie weblog gelezen te hebben dat jullie het vorig jaar vanuit moab met de kinderen een trip op de colorado river gemaakt hebben? Nu met deze link maak je me aan het twijfelen wat wij zullen doen. vanuit moab of vanuit page. heb even naar het filmpje gekeken.....vanuit page gaat het rustiger wellicht als vanuit moab.....Kan jij me het verschil vertellen? het wordt onze eerst "raf/boot"ervaring, de kinderen zijn dan 11 en 14.
jokaluma schreef:
Nu met deze link maak je me aan het twijfelen wat wij zullen doen. vanuit moab of vanuit page. heb even naar het filmpje gekeken.....vanuit page gaat het rustiger wellicht als vanuit moab.....Kan jij me het verschil vertellen? het wordt onze eerst "raf/boot"ervaring, de kinderen zijn dan 11 en 14.
karin
@Karin,
Tja....moeilijk. Wij hebben ook alleen maar die trip in Moab gedaan,en kan dus niet echt vergelijken. Ik had ook het filmpje bekeken, en zag dat vanuit Page de boten groter zijn, met volgens mij een motor, en er is zo te zien geen stroomversnelling. Ook was in Moab tijdens de tocht het zwemmen in de Colorado en de lunch halverwege erg leuk.
In Moab hadden we geboekt bij http://www.adrift.net (zie ons verslag )
Als ik zou moeten kiezen, zoals jullie, zou ik Moab kiezen. Succes ermee, gaan jullie een verslag bijhouden? Dan lees is tzt wel wat het geworden is
jokaluma schreef:
mooie link carin,
wij willen ook graag op de colorado river gaan "varen/raften". Alleen vraag ik me af of dit wellicht leuker is vanuit moab. ik meen op jullie weblog gelezen te hebben dat jullie het vorig jaar vanuit moab met de kinderen een trip op de colorado river gemaakt hebben? Nu met deze link maak je me aan het twijfelen wat wij zullen doen. vanuit moab of vanuit page. heb even naar het filmpje gekeken.....vanuit page gaat het rustiger wellicht als vanuit moab.....Kan jij me het verschil vertellen? het wordt onze eerst "raf/boot"ervaring, de kinderen zijn dan 11 en 14.
karin
@Karin,
Tja....moeilijk. Wij hebben ook alleen maar die trip in Moab gedaan,en kan dus niet echt vergelijken. Ik had ook het filmpje bekeken, en zag dat vanuit Page de boten groter zijn, met volgens mij een motor, en er is zo te zien geen stroomversnelling. Ook was in Moab tijdens de tocht het zwemmen in de Colorado en de lunch halverwege erg leuk.
In Moab hadden we geboekt bij http://www.adrift.net (zie ons verslag )
Als ik zou moeten kiezen, zoals jullie, zou ik Moab kiezen. Succes ermee, gaan jullie een verslag bijhouden? Dan lees is tzt wel wat het geworden is
ook nu weer bedankt voor de tip. gaat bij ons excel lijstje wat we nog moeten regelen/bestuderen. Ik ben bezig met een weblog op te stellen ,maar dat lukt nog niet zo goed ivm tijdgebrek door mijn werk. ( ik ben fysiotherapeut en op het ogenblik breekt zowat iedereen z'n been enzo ........) maar doe mijn best hierin want ook voor het thuisfront en onszelf straks is het leuk om iets online te hebben.
wow jullie hebben echt een hoop mooie dingen genoemd die ik ook wel wil bezoeken op onze vakantie alleen ik kan er op google zo weinig van terug vinden vaak. Het is vaak niet duidelijk waar het precies ligt. Heeft iemand geen kaartje waar duidelijk op staat waar dit soort bezienswaardigheden zijn?
Kijk voor ons Amerika reis verslag op http://www.vandewateropreis.nl/! Je vind hier ook reisverslagen van onze andere reizen!
pyca schreef:Hier is een kaartje waarbij je door het aanklikken van een staat de ligging van bepaalde bezienswaardigheden kunt bekijken (ook aanklikbaar)
Racerke schreef:Ik heb mijn hart weer verloren ... wie van jullie is al eens in Canyon X geweest?
Écht niemand ??
Zo te zien niet, en ben jij de eerste
Heb je trouwens gelezen dat je hier alleen maar naartoe kunt met een guided tour, vanaf $85,00 p.p.
Lijkt me wel heel mooi.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.