Wij hebben afgelopen maand onze route door zuidwest usa geboekt en nu kwam ik dit forum tegen. Ik vroeg me af of jullie nog tips hadden voor wat we willen gaan doen. Of wat we echt moeten doen.
Op sommige punten gaan we misschien te snel er voorbij maar dit is een keuze die we hebben gemaakt. We willen toch een beetje proberen in weinig tijd zoveel mogelijk te zien. En wie weet als we terugkomen ooit dat we precies weten waar we dan heen willen.
We gaan op 14juli en komen terug op 5 augustus. We hebben 21 dagen een intremediate huur auto van dollar gehuurd. Onze route ziet er zo uit :
Ik zet er gelijk even bij wat we to nu toe in gedachte hebben om te gaan doen. misschien hebben jullie tips om de vraagtekens in te vullen?
14 juli : Amsertdam -> LA (aankomst 19:00 lokale tijd huurauto halen en naar hotel)
15 juli : Los angeles (universal studios, 's avonds ???)
16 juli : Los angeles -> Pismo beach ( ???)
17 juli : Pismo beach - San Fransisco (big sur)
18 juli : San Fransisco (alcatrez, fishermans warfs en golden gate)
19 juli : San Fransisco ( ??? )
20 juli : San Fransisco -> South Lake Tahoe (???)
21 juli : South Lake Tahoe -> Fresno (via tioga pass, yosemite village en glacier point)
22 juli : Fresno -> Bakersfield (door Sequoila park, general sherman three, ???)
23 juli : Bakersfield -> Las Vegas (door death valley, badwater, eventueel 's avonds the strip)
24 juli : Las Vegas ('s ochtens Hooverdam, 's avonds the strip, Stratosphere, fremont streat)
25 juli : Las Vegas -> st. George (Zion of Bryce canyon ??)
26 juli : st. george -> Page (horseshoe bend, Entylope canyon)
27 juli : Page -> Valle (monument valley onderweg, zonsondergang grand canyon ??)
28 juli : Valle (grand canyon, Via bright angel trail naar plateau point, te doen in 1 dag?)
29 juli : Valle -> Scottsdale (???)
30 juli : Scottsdale -> Palm Springs (Joshua tree national park ???)
31 juli : Palm Springs -> San diego (???)
1 aug : San Diego (sea world)
2 aug : San Diego -> Los angeles (hollywood boulevard, walk of fame)
3 aug : Los angeles (???)
4 aug : Los angeles -> Amsterdam
5 aug : Amsterdam
Nou hopelijk hebben jullie een hoop goede ideeën voor ons