Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wat zijn DE tophotels van New York (luxe)?

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
NY John
Amerika-ontdekker

Re: Wat zijn DE tophotels van New York (luxe)?

Bericht door NY John »

Petra/VS schreef:Aan Times Square is het Marriott Marquis ook zeker luxe. En het W hotel.

Petra,

Ik zie dat je nog steeds dezelfde smaak heb.

Het marquis is echt top...

het Hyatt is ook zeker niet verkeerd, niet helemaal op TS maar wel vlak nabij.

John
Cyber-Alien
Amerikafan

Bericht door Cyber-Alien »

hi

aha oke... maar wat is priceline?
JanJaap
Amerika-ontdekker

Bericht door JanJaap »

http://www.priceline.com, een site waar je hotels kan bespreken. Je kan daar je max prijs opgeven en dan bieden ze je de hotels aan of zoiets, ik kom er zelf nooit.
Cyber-Alien
Amerikafan

aha dank je. Ik hebnovotel niet kunnen vinden.

Op mijn reserveringsbevestiging staat trouwens: Superior-kamer met 2 tweepersoonsbedden
Ik kon ook wel 6 verschillende kamers kiezen, maar wat betekent Superior?
Later ging ik eens kijken of er nog steeds kamers beschikbaar waren, en toen kon je zelfs uit nog veel meer kamers kiezen (aan stadkant of aan rivierkant, welke verdieping..Ik kon geen verdieping kiezen) gek he...
Cyber-Alien
Amerikafan

oh ja en nog een vraag:

ik kon ook een tarief aanvinken dat "3 night getaway" genoemd werd. Weet iemand of dit soms een amerikaanse uitdrukking is ofzo? Want letterlijk kan je he tniet nemen, want het tarief was gebaseerd op 7 nachten..

Dankjewel!!
Cyber-Alien
Amerikafan

Cyber-Alien schreef:oh ja en nog een vraag:

ik kon ook een tarief aanvinken dat "3 night getaway" genoemd werd. Weet iemand of dit soms een amerikaanse uitdrukking is ofzo? Want letterlijk kan je he tniet nemen, want het tarief was gebaseerd op 7 nachten..

Dankjewel!!

Op mijn reserveringsbevestiging staat trouwens: Superior-kamer met 2 tweepersoonsbedden
Later ging ik eens kijken of er nog steeds kamers beschikbaar waren, en toen kon je zelfs uit nog veel meer kamers kiezen (aan stadkant of aan rivierkant, welke verdieping..Ik kon geen verdieping kiezen) gek he...

Weet iemand nog een respons op bovenstaande 2 vragen? Ik zag trouwens op de vakantiebeurs een reclamefolder van dit forum liggen!
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Cyber-Alien schreef: Ik zag trouwens op de vakantiebeurs een reclamefolder van dit forum liggen!
Heel goed gezien van je! Ik heb de flyers ook gespot bij de stand van Western Wanderer uit Las Vegas, dat is een bedrijf waar je een tent met uitrusting kunt huren voor je reis door Amerika.
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Cyber-Alien schreef:
Cyber-Alien schreef:oh ja en nog een vraag:

Dankjewel!!

Weet iemand nog een respons op bovenstaande 2 vragen? Ik zag trouwens op de vakantiebeurs een reclamefolder van dit forum liggen!
Hier kan je lezen wat een superior kamer inhoud.
Het is al eerder geschreven op dit forum, ook zelf googlen kan antwoorden opleveren.

3 night getaway is volgens mij een 3 nachten arragement.(4 dagen 3 nachten)
Else-M
Amerika-newbie

Bericht door Else-M »

Hoi,
Ik heb de ervaring dat het Marriot Marquis gewoon helemaal top is.
De entree is super groot en imposant, met mooie liften.
De kamers luxe en fraai. Wij hadden geen suite.
Mijn man en zoon zijn in 2002 ook naar het Novotel geweest allebei dus op Times Square
en die vonden dit ook helemaal super. Kortom 1 mei dit jaar gaan we er weer heen.
Dus wat is luxe.....................vergeleken met het Kurhaus in Scheveningen zijn beide
echt veel mooier.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Else-M schreef:Hoi,
Ik heb de ervaring dat het Marriot Marquis gewoon helemaal top is.
De entree is super groot en imposant, met mooie liften.
De kamers luxe en fraai. Wij hadden geen suite.
Mijn man en zoon zijn in 2002 ook naar het Novotel geweest allebei dus op Times Square
en die vonden dit ook helemaal super. Kortom 1 mei dit jaar gaan we er weer heen.
Dus wat is luxe.....................vergeleken met het Kurhaus in Scheveningen zijn beide
echt veel mooier.

Het gaat bij de échte tophotels meer dan alleen maar om een mooie kamer of een imposante lobby, maar veel meer om persoonlijke aandacht van alle personeel, de vraag was wat zijn de absolute tophotels van New York, en daar horen een Marriott of een Novotel toch niet echt bij. Ik zal een voorbeeld geven van persoonlijke aandacht, in 2005 overnachten we in het Four Seasons in Scottdale, qua inrichting en uitstraling prima, maar er zijn vele hotels die er net zo mooi uitzien, dat maakt niet het verschil, de persoonlijke aandacht maakt dat wel. Bij aankomst wordt je meteen door de valet parking aangesproken, en de koffer wordt door de bellboy voor je uit de auto gehaald, er loopt iemand met je mee naar de check-in, waar een paar stoelen staan waar je meteen zonder te wachten wordt geholpen, Je wordt vervolgens persoonlijk naar je kamer gebracht en je koffers worden naar binnen gebracht, als je dat wilt pakken ze de koffer ook nog voor je uit. In het restaurant wordt je door de manager persoonlijk begroet en met naam aangesproken en wordt gevraagd of alles naar wens is en als je ook maar iets te wensen hebt dat aan haar kenbaar te maken.( de naam van mijn vriend was dus bekent van de reservering, en hij werd dus ook met naam aangesproken, ze vroeg ook mijn naam en schreef die vervolgens op, bij het ontbijt de volgende ochtend werd ook ik bij naam aangesproken). Na het eten kom je op je kamer waar dan de radio romantische muziek speelt, de badjassen liggen voor je klaar, de slippers staan bij het bed en de kleren die je over de stoel gegooid hebt zijn netjes opgevouwen en over een dressboy (heet dat zo?) gehangen, ik kan zo nog wel even doorgaan, maar ik ben er dan ook van overtuigt dat het Four Seasons een van de beste hotelketens ter wereld is. Er zijn meer hotels met goede en persoonlijke service, maar zeker het met naam aangesproken worden door eigenlijk alle personeel vind ik toch wel heel bijzonder.

Harry
Emenem
Amerikakenner

Bericht door Emenem »

Brrrr, klinkt verschrikkelijk!
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Er zijn meer hotels met goede en persoonlijke service, maar zeker het met naam aangesproken worden door eigenlijk alle personeel vind ik toch wel heel bijzonder.
Absoluut waar, dat maak je niet vaak mee! Wij sliepen een paar jaar geleden in het Waldorf Hilton in Londen, dat kwam aardig dicht bij wat jij beschrijft. Bijzondere ervaring!
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

Emenem schreef:Brrrr, klinkt verschrikkelijk!

Ja dat vond ik vroeger ook, maar ik ervaar het totaal niet als opdringerig of zo, wij kunnen er tegenwoordig toch wel erg van genieten.

Harry
bluemoon
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door bluemoon »

Ik zie volgens mij absolute tophotels als The Pierre en The Plaza Hotel hier ook niet tussen staan.

The plaza is twee jaar gesloten geweest wegens een zeer intensieve verbouwing, waar bij een deel van de kamers verbouwd zijn tot luxe appartementen met de bijbehorende hotelservices, de officiele heropening is op 1 maart.
Verder is het hotel wereldberoemd door films als North by Northwest, Crocodile Dundee en Home alone.

Voor de liefhebbers het penthouse van The Pierre ( 3 verdiepingen ) staat te koop voor een magere $70.000.000 ! http://www.brownharrisstevens.com/detail.aspx?id=364979
Crisis ? What Crisis ?
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

nieuwenoord schreef:
Er zijn meer hotels met goede en persoonlijke service, maar zeker het met naam aangesproken worden door eigenlijk alle personeel vind ik toch wel heel bijzonder.
Absoluut waar, dat maak je niet vaak mee! Wij sliepen een paar jaar geleden in het Waldorf Hilton in Londen, dat kwam aardig dicht bij wat jij beschrijft. Bijzondere ervaring!
Daar mag ik dinsdag weer heen. Ik slaap daar vrij vaak omdat ons kantoor daar recht tegenover ligt (als je BBC gebouw even wegdenkt). Inderdaad erg mooi hotel, maar dit is ook in mijn ervaring echt niets in vergelijking met een Four Seasons. Ook ik heb daar een aantal keren mogen slapen, maar dat is echt TOP van de TOP.

Kort verhaaltje van mij (maar ik heb er meer voor de liefhebbers): Ik was in San Francisco, 2 nachtjes in de Four Seasons. Ik moest midden in de nacht een fax versturen, omdat ik Nederlandse tijd iets moest versturen. Ik bel de Guest Services. Geen probleem meneer, er komt zo iemand langs. Binnen 5 minuten stond er een mannetje met een fax voor mijn deur. Hij werd helemaal getest (fax versturen en ontvangen), ik had een eigen nummer, mocht ik dat nodig hebben (maar ik hoefde alleen te versturen) en hij had een stapeltje papier erbij en faxvoorblad, waarop mijn naam en kamernummer al afgedrukt stonden. Dat is echt wel service hoor :mrgreen: ! Het is jammer dat ze zo duur zijn, anders had ik er prive ook wel eens voor gekozen :?
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Kan je nagaan, ik ben niets gewend?
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

:wink: ! Maar het Hilton Waldorf is absoluut een prachtig hotel en ik kom er vaak, dus dat zegt ook genoeg (anders had ik wel een andere gekozen). Zeker een van de luxere hotels in Londen (maar ook daar hebben ze er heel veel van in Londen .....) :lol: !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

nieuwenoord schreef:Kan je nagaan, ik ben niets gewend?
Monique, zoals een Roadbear camper de beste camper is van alle campers, zo is het Four Seasons het beste hotel van alle hotels. :lol:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer