nieuwenoord schreef:
Handig systeem, ik heb het ook even getest met een routekaartje wat ik nog in mijn PC had zitten. Het lijkt alsof je moet scrollen om het kaartje compleet te krijgen, maar met één klik heb je het volledig in beeld. Handig voor het routekaartjestopic!
Heel handig deze tip van een extra klik om de foto volledig in beeld te krijgen. Hier kunnen we wellicht iets mee Monique met het maken van routekaartjes......
Wat mij nu weer opvalt is dat als ik quote de foto niet meer zichtbaar is. Dus een foto als bijlage is niet te quoten lijkt het. Normaal gesproken wordt een foto tussen [img]...[/img] wel in de quote opgenomen.
Sandy schreef: Maar ik merk nu dat je toch heel bewust naar rechts moet kijken om te zien van wie het bericht is. De naam staat inderdaad wel bovenaan het bericht, maar daar moet je ook bewust naar kijken. Voorheen las je het bericht en in 1 oogopslag wist je van wie het bericht was door de avatar. Je hoefde er niet bewust naar te kijken. Het waren duidelijke herkenningsberichten. Plus dat het doorgaans wel de norm is op op fora (ben zelf nog niet eerder een forum tegengekomen met de avatar rechts).
Sandy, ik was ook niet zo gelukkig met de avatar rechts, maar nu ik weet en zie dat de poster links boven het bericht zichtbaar is, werkt dat eigenlijk nog wel gemakkelijk. Je ziet de afzender in één oogopslag tijdens het lezen van een bericht.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen: