Is het beter om er 1 daar te kopen ipv hier in Nederland? En hoe gaat het met de internetaansluiting als ik daar ben?
Als iemand mij hier meer over kan vertellen ben ik een gelukkig mens
Alvast bedankt!
Misschien een domme vraag, maar wat is een abbo ?Bushmaster schreef: Om te mogen internetten via een hotspot, moet je wel een soort van abbo hebben met de provider die de hotspot beheerd, bij de starbucks is dit T-mobile
Dan heb je inderdaad een Amerikaanse provider nodig.dutchy126 schreef:bedankt voor je info! Dit wist ik al niet eens!
Maar ik ga daar in een apartement wonen, is het dan ook mogelijk om thuis het internet te gebruiken? Moet ik me dan bij een amerikaanse provider (zoals hier bijv. UPC) aansluiten?
Je moet hier echter wel invoerbelasting over betalen (bij de douane zien ze echt wel dat het een amerikaans model is). Houd hier wel rekening bij met de aankoop zodat goedkoop niet duurkoop wordt.Marcel schreef: Wat aanschaf betreft: beslist in de US kopen. Dat scheelt je momenteel zeker enige honderden euro's, zelfs op de goedkopere modellen.
Maar Dutchy126 schrijft dat hij/zij 1½ jaar in de VS gaat wonen. Ik neem aan dat de laptop aan het begin gekocht wordt, en dan hoef je op de terugweg toch geen invoerrechten en BTW meer te betalen? Als ik ga emigreren (hypothetisch) naar de VS hoef ik toch ook niet over de hele inboedel die ik meeneem BTW en invoerrechten te betalen?Njit schreef:Je moet hier echter wel invoerbelasting over betalen (bij de douane zien ze echt wel dat het een amerikaans model is). Houd hier wel rekening bij met de aankoop zodat goedkoop niet duurkoop wordt.
helemaal gelijk natuurlijkJasmino schreef:Maar Dutchy126 schrijft dat hij/zij 1½ jaar in de VS gaat wonen. Ik neem aan dat de laptop aan het begin gekocht wordt, en dan hoef je op de terugweg toch geen invoerrechten en BTW meer te betalen? Als ik ga emigreren (hypothetisch) naar de VS hoef ik toch ook niet over de hele inboedel die ik meeneem BTW en invoerrechten te betalen?
Veel laptops hebben een 110V-220V adapter.. Hoef je alleen een verloopstekker te gebruiken.J.S. schreef:Wat doe ik het best als ik met mijn laptop op internet wil? Aangepaste transfo. En verder?