Mijn complimenten. Jullie hebben een hele mooie site.
Karin
Thanks!Karinita schreef:
Karin
Ja het Menger is de laatste twee jaren wel iets in prijs omhoog gegaan. Mijn ouders hebben er destijds twee weken gezeten - we hadden een mooie prijs kunnen afspreken, iets van $ 89,- per nacht, dus dan laat het zich wel doen. Maar voor 100 meer per nacht wordt het inderdaad een beetje veel.Karinita schreef:Doe ikDento schreef:Zoals gezegd, als je nog vragen hebt, laat het ons weten!Maar je hebt al ontzettend veel info gegeven. Volgens mij gaan we tijd tekort krijgen!
We gaan dus in San Antonio zitten (ws. 4 nachten) en vandaaruit uitstapjes maken. Het Menger Hotel gaat het denk ik (helaas) niet worden, want dat kost $ 185,- per nacht zag ik. Vind ik te duur, omdat we voor heeeel veel nachten naar Amerika gaan![]()
Karin
Ja. ik denk, dat je dan geen van die dingen echt goed ziet. Bekijk ook ons reisverslag uit 2005, we deden het stuk tussen Dallas/Ft. Worth en San Antonio en we hadden een leuke mix van stad en natuur.Karinita schreef:
Ik zou graag naar de Stockyards, het Sixth Floor en de Southfork Range gaan. Zal ws wel teveel zijn voor één dag.
Karin
Ik heb vorig jaar overnacht in Days Inn Riverwalk. Let wel op: er zijn 2 "vestigingen"Karinita schreef:Heeft er iemand nog tips voor hotels in San Antonio? Ik heb er al veel bekeken, maar de prijzen liggen allemaal behoorlijk hoog. Iemand misschien ervaring met de Days Inn Riverwalk? Dat zijn redelijke prijzen en het lijkt centraal te liggen.
Oh! Dat is wel goed om even op te letten dus. Er worden er inderdaad twee genoemd:phillybilly schreef:Ik heb vorig jaar overnacht in Days Inn Riverwalk. Let wel op: er zijn 2 "vestigingen"Karinita schreef:Heeft er iemand nog tips voor hotels in San Antonio? Ik heb er al veel bekeken, maar de prijzen liggen allemaal behoorlijk hoog. Iemand misschien ervaring met de Days Inn Riverwalk? Dat zijn redelijke prijzen en het lijkt centraal te liggen.Ik dacht dat het centraal (riverwalk) zou zijn, maar het was een kleine 10 minuutjes rijden met de auto naar downtown....lag wel langs de snelweg, maar toch...als je dénkt dat het downtown ligt....
Ik weet het niet meer zeker, maar dat kan ik thuis nakijken, maar volgens mij zaten wij Downtown Riverwalk......ik had die uitgekozen op naam, omdat dat mij in de oren klonk als "midden in san antonio" (DOWNTOWN) maar dat bleek dus niet zo te zijn.Karinita schreef:Oh! Dat is wel goed om even op te letten dus. Er worden er inderdaad twee genoemd:
Days Inn San Antonio Alamo/Riverwalk & Days Inn Downtown Riverwalk.
Weet je nog in welke jij zat? Het vreemde is dat de vestiging Downtown Riverwalk verder van het centrum af lijkt te liggen.
En met Kerst kan het ook zo'n 35 graden zijn - de reden waarom mijn schoonmoeder in San Antonio de airco met Kerst extra koud en extra hard aanzette. Zo werd het lekker koel in huis zodat tenminste de open haard aan kon, voor de gezelligheid...ned in MO schreef:Zomer kampeertip in texas
Oefenen kan in Nederland.
1. kachel zo hoog mogelijk
2 winterjas aan
3 kruik in bed
4 5 dekens over het bed
5 in bed lekker dicht tegen elkaar aanliggen. :doublethumb:
Slapen maar
In augustus 20 graden 's nachts in texas?
Denk het niet. Misschien om 6 uur 's ochtends eventjes
Als je naar bed gaat is het nog 35 graden namelijk.
Dit hoorde ik bij mijn stagefamilie ook !!!!! Ik wist niet wat het hoorde, hahaha. Bij kerst hoort de open haard, dus als het te warm is, dan maar én de haard én de airco aan.......Dento schreef:En met Kerst kan het ook zo'n 35 graden zijn - de reden waarom mijn schoonmoeder in San Antonio de airco met Kerst extra koud en extra hard aanzette. Zo werd het lekker koel in huis zodat tenminste de open haard aan kon, voor de gezelligheid...