wij vonden het mexicaanse fastfood erg lekker (en het is de gezondste optie).
Taco Bell en Del Taco vonden wij erg lekker. |En een erg goedkoop adresje voor het avondeten
Bij Mc Donald's moet je echt de angus burger proberen....die is echt heerlijk, veel sappiger vlees dan bijv. de big Mac enzo.
En als ze ze nog hebben: de Cinnamon bites!!! Die waren zoooo lekker....ze worden warm gemaakt en het is echt smullen!
in juni kon je ze proberen bij je menu, maar ik weet niet of ze ze in het assortiment houden!!
Ik heb bij de in-n-out de lekkerste burger gegeten. de Mac wilde we niet te vaak heen. Dacht dat het gelukt was totdat ik mijn creditcard afschriften eens goed ging bekijken
Volgens mij alleen verkrijgbaar in de staten california en nevada. Alles altijd vers, vriendelijk personeel (krijgen ruim boven minimum betaald) en de burgers worden pas gebakken op het moment dat je bestelt...
Edit: blijkt het plaatje net van een triple triple burger te zijn (staat niet op het menu). Hoe dan ook, ze zijn net zo lekker als ze eruit zien!
Is geloof ik niet echt een fastfoodketen maar wij vonden de Cracker Barrel erg goed. Wij hebben deze alleen bezocht in de Zuidelijke/Oostelijke Staten. Is meen ik niet in Californie. Maar errug goed
Ik hou niet van Amerikaanse pannenkoeken, maar ik zweer bij de crepes van IHOP (altijd leuk hoe zij het zeggen, klinkt het meer als grapes). Maar dan zonder de ranzige sinaasappelsaus of lingonberry boter, maar gewoon met een zooi poedersuiker, en met een beetje fantasie smaken ze net als de NL pannenkoeken (ontbijt met crepes: international passport)
Verder vind ik Denny's ook goed te doen, de chicken quesedilla van de Taco Bell is een heerlijk tussendoortje, net als dat ik soms de brownie van de Denny's voor onderweg meeneem.
In Texas heb je naast Taco Bell ook Taco Cabana: stukken beter en lekkerder dan Taco Bell - mocht je er ooit nog komen en je hebt de keuze tussen de Bell en de Cabana, dan zonder meer naar Taco Cabana!
Wat betreft lekker bier: het Texaanse Shiner Bock, van de Spoetzl Brewery in Shiner, TX. Het is eigenlijk een mix van een bokbier en een pilsener - het heeft niet de volle zware smaak van sommige bokbieren, en je wordt er ook niet zo snel vol van maar het is juist heerlijk licht, zodat je het kunt blijven drinken!
Helaas niet in elke staat te krijgen, maar oh zo lekker! In Maryland weet ik toevallig dat het wel te verkrijgen is, maar ze exporteren het niet naar alle staten...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Dento schreef:In Texas heb je naast Taco Bell ook Taco Cabana: stukken beter en lekkerder dan Taco Bell -
Ik vind Taco-Bell een van de weinigen die echt niet te ****** is. Gadver, ik had nog nooit zoiets vies gehad. Zelfs mijn gastgezin liet het half liggen..... Misschien is het een eenmalige slechte ervaring geweest. Taco Cabana schijnt erg lekker te zijn, al ben ik er zelf nog nooit geweest.
Iris_1982 schreef: ik ben een echte fan van de Taco Bell
Maar ja...ik hou ook van MC donald's Dat is volgens sommigen ook plastic eten
De Taco's bij Taco Bell vind ik ook niet te versmaden hoor! Elke vakantie in Amerika moet ik daar minstens een keer gegeten hebben. Het is één van de weinige fastfood-ketens waar ik nog wel eens wat haal.
Bij McDonalds vind ik de McChicken alleen lekker. Die halen Marloes en ik ook nog wel eens...
Het is misschien geen fastfood maar wij hebben bij Johnny Rockets een hamburger met milk shake genomen. Vooral de milk shake van Oreo cookies was genieten ,het water loopt me nog in de mond als ik er aan denk
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.