Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

fastfood

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

wij vonden het mexicaanse fastfood erg lekker (en het is de gezondste optie).
Taco Bell en Del Taco vonden wij erg lekker. |En een erg goedkoop adresje voor het avondeten :lol:

Bij Mc Donald's moet je echt de angus burger proberen....die is echt heerlijk, veel sappiger vlees dan bijv. de big Mac enzo.
En als ze ze nog hebben: de Cinnamon bites!!! Die waren zoooo lekker....ze worden warm gemaakt en het is echt smullen!
in juni kon je ze proberen bij je menu, maar ik weet niet of ze ze in het assortiment houden!!
Tim1980
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Tim1980 »

Ik heb bij de in-n-out de lekkerste burger gegeten. de Mac wilde we niet te vaak heen. Dacht dat het gelukt was totdat ik mijn creditcard afschriften eens goed ging bekijken :D
http://timenmo2010.waarbenjij.nu/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://timenmo2009.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://timenmo2008.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://timenmo2007.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

In n out!
In n out!
In n out!

Met natuurlijk de double double burger:

http://www.keaner.net/SDCC2005/LA/in-n-out.jpg

Volgens mij alleen verkrijgbaar in de staten california en nevada. Alles altijd vers, vriendelijk personeel (krijgen ruim boven minimum betaald) en de burgers worden pas gebakken op het moment dat je bestelt...

Edit: blijkt het plaatje net van een triple triple burger te zijn (staat niet op het menu). Hoe dan ook, ze zijn net zo lekker als ze eruit zien!
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Jeetje, wat een grote burger! Lijkt me wel lekker, beter dan McDonalds!
Wij willen daar ook zeker een keer eten.
Noa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Noa »

Is geloof ik niet echt een fastfoodketen maar wij vonden de Cracker Barrel erg goed. Wij hebben deze alleen bezocht in de Zuidelijke/Oostelijke Staten. Is meen ik niet in Californie. Maar errug goed
Fan of the U.S.A.
basha
Amerika-ontdekker

Bericht door basha »

het ontbijt bij denny's... MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

jack in the box was ook te pruimen, mac hebben we hier ook
al de rest was minder, zeker KFC en del taco...
honeymoon in USA voor herhaling vatbaar
Vegasgirl
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Vegasgirl »

Ik hou niet van Amerikaanse pannenkoeken, maar ik zweer bij de crepes van IHOP (altijd leuk hoe zij het zeggen, klinkt het meer als grapes). Maar dan zonder de ranzige sinaasappelsaus of lingonberry boter, maar gewoon met een zooi poedersuiker, en met een beetje fantasie smaken ze net als de NL pannenkoeken :wink: (ontbijt met crepes: international passport)

Verder vind ik Denny's ook goed te doen, de chicken quesedilla van de Taco Bell is een heerlijk tussendoortje, net als dat ik soms de brownie van de Denny's voor onderweg meeneem.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

In Texas heb je naast Taco Bell ook Taco Cabana: stukken beter en lekkerder dan Taco Bell - mocht je er ooit nog komen en je hebt de keuze tussen de Bell en de Cabana, dan zonder meer naar Taco Cabana!

Wat betreft lekker bier: het Texaanse Shiner Bock, van de Spoetzl Brewery in Shiner, TX. Het is eigenlijk een mix van een bokbier en een pilsener - het heeft niet de volle zware smaak van sommige bokbieren, en je wordt er ook niet zo snel vol van maar het is juist heerlijk licht, zodat je het kunt blijven drinken!

Helaas niet in elke staat te krijgen, maar oh zo lekker! In Maryland weet ik toevallig dat het wel te verkrijgen is, maar ze exporteren het niet naar alle staten...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door phillybilly »

Dento schreef:In Texas heb je naast Taco Bell ook Taco Cabana: stukken beter en lekkerder dan Taco Bell -
Ik vind Taco-Bell een van de weinigen die echt niet te ****** is. Gadver, ik had nog nooit zoiets vies gehad. Zelfs mijn gastgezin liet het half liggen..... Misschien is het een eenmalige slechte ervaring geweest. Taco Cabana schijnt erg lekker te zijn, al ben ik er zelf nog nooit geweest.

Ik vind de Grilled Chicken van Sonic erg lekker :D
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

phillybilly schreef:
Dento schreef:In Texas heb je naast Taco Bell ook Taco Cabana: stukken beter en lekkerder dan Taco Bell -
Ik vind Taco-Bell een van de weinigen die echt niet te ****** is. Gadver, ik had nog nooit zoiets vies gehad.
Tja... het heeft de bijnaam "Toxic Smell", dus dat zegt wel wat... :wink:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

:oops: ik ben een echte fan van de Taco Bell
Maar ja...ik hou ook van MC donald's :lol: Dat is volgens sommigen ook plastic eten
phillybilly
Amerika-expert

Iris_1982 schreef::oops: ik ben een echte fan van de Taco Bell
Maar ja...ik hou ook van MC donald's :lol: Dat is volgens sommigen ook plastic eten
MC D vind ik ook lekker..... ik denk dat het met die ketens net zo is als met alles eigenlijk: ieder zijn eigen smaak :lol:
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Iris_1982 schreef::oops: ik ben een echte fan van de Taco Bell
De Taco's bij Taco Bell vind ik ook niet te versmaden hoor! :wink: Elke vakantie in Amerika moet ik daar minstens een keer gegeten hebben. Het is één van de weinige fastfood-ketens waar ik nog wel eens wat haal.

Bij McDonalds vind ik de McChicken alleen lekker. Die halen Marloes en ik ook nog wel eens... :wink:

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Nati
Amerikakenner

Bericht door Nati »

Het is misschien geen fastfood maar wij hebben bij Johnny Rockets een hamburger met milk shake genomen. Vooral de milk shake van Oreo cookies was genieten :) ,het water loopt me nog in de mond als ik er aan denk
phillybilly
Amerika-expert

Nati schreef: Johnny Rockets

Met van dat leuke dansend personeel ??? :D :D :D
Ik vind de shakes van JR erg lekker!
Nati
Amerikakenner

Bericht door Nati »

phillybilly schreef: