Niet vergeten: verzorgingsproducten!! Tegenwoordig neem ik geen enkel toiletartikel meer mee, ik koop alles daar. Ik kocht altijd al bulken deo. Mijn soort deo kost in de VS $3,8/2. Hier in NL betaal ik 3,5 euro voor 1 die de helft minder bevat dan de VS variant. Doucheschuim, tandpasta etc ook enorm goedkoop. En ik gebruik altijd 'dure' haarproducten zoals Redken. Een bus haarlak kost hier 18 euro bij de kapper (en alleen daar verkrijgbaar), in de VS $12!!! Plus meer verkrijgbaar. Ik sjouw alleen al 6 kilo aan verzorgingsproducten mee terug haha.
Kleding en schoenen, sportschoenen, UGGS voor maar $100 (180 euro hier), tassen, portemonnees. Bepaalde merken zijn erg goedkoop: Guess, DKNY, Tommy, Ralph Lauren etc. Wat ik ook altijd meezeul zijn magazines (National Geographic, Bruidsmagazines, Conde Nast, People etc). People is in de VS $3 ofzo, hier in de speciale kiosk 6 euro.
Bepaald kattenspeelgoed, typisch Amerikaanse etenswaren, medicijnen, spullen voor de Apple, computergames (used/new), sieraden, fotografiespullen en ga zo maar door. Wat neem ik eigenlijk niet mee?! Mijn koffers zijn vrij leeg als ik weg ga, een extra tas heb ik altijd bij me en ik zeul altijd 70 kilo mee terug

haha
Los ga ik altijd, dus tis maar goed dat we het geluk hebben dat wij vaak kunnen gaan (en als de nood hoog is neemt iemand het wel voor ons mee

).