Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Coyote en Lelie gaan op reis naar Amerika (2008)

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Re: Coyote en Lelie gaan op reis naar Amerika (2008)

Bericht door Coyote »

MattRob schreef:Hebben jullie ook op fatwallet gekeken voor mooie aanbiedingen in LV ? Daar hebben wij uiteindelijk voor supermooie aanbieding het Wynn geboekt. Maar Luxor kwam ik ook vaak tegen. Al is een weekend een nadeel inderdaad ....

http://www.fatwallet.com/forums/message ... &start=720

Je zou ook altijd Venetian kunnen proberen via Priceline. Vrij risicoloos, al zal ook dat in het weekend prijzig zijn ben ik bang.
Ik heb al even gekeken op fatwallet. Ben nog geen leuke acties voor het Luxor tegen gekomen. We zullen het in de gaten houden, ik zet 'm bij mijn favorieten voor 2008! :D

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

Leuk dat jullie nu al wat geplanned hebben. Ik kan me voorstellen dat je niet kan wachten. Succes met er naar toe leven. :lol:
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Ja, we kennen elkaar via het forum. In 2005 hebben we elkaar voor het eerst ontmoet op de meeting en sindsdien zijn we goede vrienden. En nu lovers
Hee dat is leuk :lol: waar een forum al niet goed voor is!
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Leuke route, ziet er mooi uit. Jammer dat jullie Denver net missen, ik had wel leuk gevonden om Marloes ook in levende lijve te ontmoeten. Roland in inmiddels al bijna kind aan huis hier ;)
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Mooie route.!
Misschien een paar opmerkingen:
Phoenix-Tucson: Als je zowel Biosphere, Saguaro NP en die graveyard wilt bezoeken is het kort dag. Neemt nogal wat tijd in beslag en ik zie Sonora Desert Museum er nog niet bij staan.
Lordsburg: Gat langs de interstate met een paar ghosttowns die naar mijn mening niet tot de mooisten behoren.
Las Cruces. Voor LC is La Mesilla. Ook goede lodging in Las Cruces. De BW Mesilla Inn heeft een restaurant met lifemuziek maar niet alle dagen in de week.
White Sands. Het hangt ervan af hoe lang jullie er willen blijven. Wij zijn er 2 keer geweest met een lange tussenpoos en vonden 2 uur genoeg. Geen zand trouwens maar gips. Mooi nieuw visitor center.
Alamogordo. Als je lekker romantisch wilt doen rijd dan even de bergop naar Cloudcroft of zelfs naar Ruidoso. Alamogordo is niet erg aantrekkelijk imo. Ook niet zo heet als in Alamogordo.
Naar ABQ: Je komt langs Socorro en het Bosque del Apache wildreservaat. Kan je doorheenrijden om de saaie I25 even te verlaten. Je kan hier ook linksaf slaan over us60 en VLA bezoeken, dan even in Pie Town stoppen voor een...juist een Pie en dan AZ binnenrijden naar Holbrook via Petrified Forest. Je mist dan wel ABQ, of vanaf us60 voorbij Pie Town naar het noorden naar Grants voor El Malpais en Morro Rock.
Holbrook: Wig Wam heeft geen zwembad en ligt vlak bij de spoorlijn. Als je dit niet erg vindt is het de leukste accomodatie in Holbrook.
Van Holbrook zou je ook via de Hubbell Trading post en Canyon de Chelly naar MV kunnen rijden, of via Second Mesa met zijn museum en de weg ernaartoe ligt bezaaid met lege blikken en flessen. Ook de Navajo's drinken graag een borrel buiten hun reservaat. Of jullie route natuurlijk via Flagstaff. Vergeet dan ook Walnut Canyon NM niet. Ok dit voor zover NM en Az.
Yeehaw
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Alamogordo. Als je lekker romantisch wilt doen rijd dan even de bergop naar Cloudcroft of zelfs naar Ruidoso.
Ja! Romantisch.... en ik ben ook nog jarig die dag! :lol: (EDIT: ik ben een week eerder jarig, omdat we de vakantie een week op hebben geschoven)
Wij gaan die bergtop wel even op :wink:
Holbrook: Wig Wam heeft geen zwembad en ligt vlak bij de spoorlijn
Dan maar hopen dat we daar niet teveel last van hebben. We willen hier altijd al een keer slapen, omdat het "anders" is. Ik heb het laatst gezien in de show van Oprah, zij wilde hier ook slapen, maar werd gek bij het zien van de wigwam, want er zat maar een piepklein raampje in :? :wink:
Het lijkt ons een leuke ervaring. We heeft hier al eerder geslapen? Had je last van de trein?
Ik kan me herinneren wel veel last van de trein te hebben gehad in Flagstaff. Dat getoeter ging zo'n beetje de hele nacht door :x

Groetjes van Marloes
Laatst gewijzigd door lelie op 14 okt 2007, 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Yeehaw schreef:Mooie route.!
Misschien een paar opmerkingen:
Phoenix-Tucson: Als je zowel Biosphere, Saguaro NP en die graveyard wilt bezoeken is het kort dag. Neemt nogal wat tijd in beslag en ik zie Sonora Desert Museum er nog niet bij staan.
Dat gaan we niet allemaal in 1 dag bezoeken, het wordt verspreid over dag 2 en dag 3. Het Sonora Desert Museum stond nog niet in de planning. We zullen het noteren en t.z.t. besluiten of we erheen gaan. Lijkt ons wel interessant.
Lordsburg: Gat langs de interstate met een paar ghosttowns die naar mijn mening niet tot de mooisten behoren.
Las Cruces. Voor LC is La Mesilla. Ook goede lodging in Las Cruces. De BW Mesilla Inn heeft een restaurant met lifemuziek maar niet alle dagen in de week.

Deze 2 plaatsen hoeven ook niet veel bijzonders te hebben. Het gaat ons om een slaapplaats in één van deze 2 plaatsen. :wink:
White Sands. Het hangt ervan af hoe lang jullie er willen blijven. Wij zijn er 2 keer geweest met een lange tussenpoos en vonden 2 uur genoeg. Geen zand trouwens maar gips. Mooi nieuw visitor center.
Wij komen inderdaad voor White Sands NM. We willen absoluut de Sunset Stroll Nature Walk doen 's avonds (is onder begeleiding van een Park Ranger). In 2005 heb ik dat ook al eens gedaan en dat is echt heel erg mooi om 's avonds de zon onder te zien gaan achter de bergen met al het witte zand.
Naar ABQ: Je komt langs Socorro en het Bosque del Apache wildreservaat. Kan je doorheenrijden om de saaie I25 even te verlaten. Je kan hier ook linksaf slaan over us60 en VLA bezoeken, dan even in Pie Town stoppen voor een...juist een Pie en dan AZ binnenrijden naar Holbrook via Petrified Forest.

Socorro ken ik, ik heb er al enkele keren geslapen. Ook de VLA is bekend, ik ben er al 2x geweest. :wink: Dat zullen dit keer dus niet bezoeken.
Of jullie route natuurlijk via Flagstaff. Vergeet dan ook Walnut Canyon NM niet.
Dat was inderdaad de bedoeling. We gaan Meteor Crater, Sunset Crater Volcano NM en Wupatki NM bezoeken op weg van Holbrook naar Monument Valley.

Bedankt voor al je tips! :D

Roland

lelie
Amerika-expert

Bericht door lelie »

Coyote schreef: Wij komen inderdaad voor White Sands NM. We willen absoluut de Sunset Stroll Nature Walk doen 's avonds (is onder begeleiding van een Park Ranger). In 2005 heb ik dat ook al eens gedaan en dat is echt heel erg mooi om 's avonds de zon onder te zien gaan achter de bergen met al het witte zand.

Roland
Nu maar hopen dat de zon schijnt die dag :wink:
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Die kans is groot denk ik (de zon). Als jullie die avondwandeling willen maken zou ik maar gewoon in Alamogordo overnachten want om in het donker die berg op te rijden lijkt mij niet aan te bevelen en de temp verschillen kunnen enorm zijn. Zo stonden wij bij Cloudcroft van het uitzicht te genieten bij 10C en konden heel in de verte White Sands zien. We reden er naar toe en in WS was het dik 30C. Om op je verjaardag te "splurgen" kijk eens bij 2 hotels in Ruidoso: "The Lodge" en "Inn of the mountain Gods" Ligt helaas wel iets uit de route en ze zijn niet goedkoop.
Wig Wam in Holbrook ken ik maar heb er niet gelogeerd (gewoon in een of andere Days Inn). Die treinen doen mij niets maar mijn DW wel. Ze zijn verplicht bij iedere kruising te toeteren en dat kan heel vervelend zijn als je licht slaapt, vooral in Flagstaff. Tussen Holbrook en Flagstaff natuurlijk even "Standing on a corner, in Winslow Arizona..... en de flatbed Ford."
YH
lelie
Amerika-expert

Bericht door lelie »

Wat is
Yeehaw schreef: "splurgen"
?
Als jullie die avondwandeling willen maken zou ik maar gewoon in Alamogordo overnachten want om in het donker die berg op te rijden lijkt mij niet aan te bevelen en de temp verschillen kunnen enorm zijn
Ja, wij gaan overnachten in Alamogordo.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

<Splurgen> To Splurge= Jezelf verwennen door geld uit te geven zo niet te verkwisten.....
Souraia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Oh wat een prachtige dingen gaan jullie bekijken en doen. Als ik dit zo lees beginnen bij mij de twijfels weer toe te slaan en denk dan zal ik toch maar weer naar het Westen gaan ipv het Oosten.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Niet twijfelen, joh! Het oosten is minstens zo leuk!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Souraia
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Petra/VS schreef:Niet twijfelen, joh! Het oosten is minstens zo leuk!
Ja daar twijfel ik ook niet aan, maar het is nog vrij onbekend voor ons terwijl het Westen zo een diepe indruk op ons heeft gemaakt.
Deze week gaan wij defenitief boeken en dan kan de voorpret beginnen, ik zou het echt niet willen missen.
lelie
Amerika-expert

Bericht door lelie »

Ik ben nu in het oosten en in het westen geweest, het is totaal anders, eigenlijk niet te vergelijken, maar het westen trekt mij wel meer.
lelie
Amerika-expert

Bericht door lelie »

Datum is aangepast. We gaan een weekje later.
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Souraia schreef:Oh wat een prachtige dingen gaan jullie bekijken en doen. Als ik dit zo lees beginnen bij mij de twijfels weer toe te slaan en denk dan zal ik toch maar weer naar het Westen gaan ipv het Oosten.
Wij zaten met precies hetzelfde dilemma :lol: nu toch maar weer voor het westen gekozen.
Maar het oosten (ben ik zelf al wel eens geweest, maar rest van de fam. nog niet) komt zeker ook nog een keer aan de beurt.
Souraia
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Souraia »

pyca schreef:
Souraia schreef:Oh wat een prachtige dingen gaan jullie bekijken en doen. Als ik dit zo lees beginnen bij mij de twijfels weer toe te slaan en denk dan zal ik toch maar weer naar het Westen gaan ipv het Oosten.
Wij zaten met precies hetzelfde dilemma :lol: nu toch maar weer voor het westen gekozen.
Maar het oosten (ben ik zelf al wel eens geweest, maar rest van de fam. nog niet) komt zeker ook nog een keer aan de beurt.
Waarom uiteindelijk toch voor het Westen gekozen? Ik begrijp je dillema overigens heel goed hoor, het Westen is zo onweerstaanbaar prachtig, dat je al snel het gevoel hebt dat het niet meer mooier kan zijn elders.
lelie
Amerika-expert

Bericht door lelie »

Hehe, eindelijk is het zover!!!! Net een mailtje van de invalkracht, ze kan voor me werken dus.....

We kunnen boeken!!!! :dance::dance::dance::dance:

(Roland weet het nog niet, hij leest dit zo vanzelf en dan wil ik zijn reactie wel eens zien)
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

YES!!

Nu gaan we tickets zoeken... :dance:

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer