Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
eerste reis door VS
eerste reis door VS
Volgende zomer wil ik samen met 3 vrienden een maand lang rond gaan reizen door het zuidwesten van de VS. Ons idee is om de maand Juni te gaan.
We zijn er alle 4 nog nooit geweest en weten daarom helemaal niet wat we kunnen verwachten. We willen een SUV huren en in ieder geval de steden San Diego, San Francisco, LA en Las Vegas gaan bezoeken.
Ik heb al een heleboel opgestoken van alle topics en reisverhalen op deze site maar wil toch even vragen of jullie nog handige tips hebben van plaatsen die we echt niet mogen missen.
Ook wil ik vragen op welke luchthaven we het best kunnen vliegen? Ik denk zelf aan Phoenix.
We zijn er alle 4 nog nooit geweest en weten daarom helemaal niet wat we kunnen verwachten. We willen een SUV huren en in ieder geval de steden San Diego, San Francisco, LA en Las Vegas gaan bezoeken.
Ik heb al een heleboel opgestoken van alle topics en reisverhalen op deze site maar wil toch even vragen of jullie nog handige tips hebben van plaatsen die we echt niet mogen missen.
Ook wil ik vragen op welke luchthaven we het best kunnen vliegen? Ik denk zelf aan Phoenix.
Tja moeilijk om zo te beantwoorden, er is zoveel te zien en te doen. Kijk eens rond hier bij de routes en reisverslagen.
Wij zijn afgelopen keer met UA ook naar Phoenix gevlogen, dat is een "goedkoper" vliegveld, m.a.w. tickets naar PHX zijn over het algemeen goedkoper dan andere luchthavens in die regio.
Wij zijn afgelopen keer met UA ook naar Phoenix gevlogen, dat is een "goedkoper" vliegveld, m.a.w. tickets naar PHX zijn over het algemeen goedkoper dan andere luchthavens in die regio.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik zou het zo doen ( maar dat is persoonlijk):

- Phoenix (zeker daar de Apache Trail rijden!)
Sedona
Grand Canyon
Monument Valley
Moab (mijn persoonlijke favoriet) met Arches en Canyonlands (dag of drie, minimaal)
Capitol Reef
Bryce
Zion
Las Vegas
Death Valley
Yosemite
San Francisco
Highway 1 (kustroute)
Los Angeles

- mirdj
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat is ongeveer de route die wij dit jaar hebben gereden. Neem eens een kijkje in ons reisverslag, de link staat in m'n signature.nieuwenoord schreef:Ik zou het zo doen ( maar dat is persoonlijk):
- Phoenix (zeker daar de Apache Trail rijden!)
Sedona
Grand Canyon
Monument Valley
Moab (mijn persoonlijke favoriet) met Arches en Canyonlands (dag of drie, minimaal)
Capitol Reef
Bryce
Zion
Las Vegas
Death Valley
Yosemite
San Francisco
Highway 1 (kustroute)
Los Angeles
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
Bedankt voor jullie snelle reacties alvast!
We zijn iets meer geinteresseerd in de steden maar willen ook zeker een aantal mooie parken bezoeken. Ik denk dat we gemiddeld 3 dagen in de steden willen blijven en daartussenin een paar parken bekijken.
De bovenstaande route ziet er wat mij betreft goed uit maar ik zou er een paar natuurparken uit laten zodat we wat meer tijd in de steden hebben.
We zijn iets meer geinteresseerd in de steden maar willen ook zeker een aantal mooie parken bezoeken. Ik denk dat we gemiddeld 3 dagen in de steden willen blijven en daartussenin een paar parken bekijken.
De bovenstaande route ziet er wat mij betreft goed uit maar ik zou er een paar natuurparken uit laten zodat we wat meer tijd in de steden hebben.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Contacteer:
Ik zou bijna zeggen: 'je weet niet wat je mist'De bovenstaande route ziet er wat mij betreft goed uit maar ik zou er een paar natuurparken uit laten zodat we wat meer tijd in de steden hebben
Aan de andere kant, met al deze parken erin had ik op het laatst ook echt wel parkenmoeheid hoor. Ik heb deze dan ook verdeeld over twee vakanties gezien, dan is het wat minder heftig allemaal. Als je echt meer voor de steden gaat, zou ik Phoenix beginnen en eindigen in San Diego!
Ik zou dan denk ik van Phoenix via Sedona naar de Grand Canyon gaan, dan Las Vegas, Yosemite (evt. via Death Valley, maar dan overnachten net voor Yosemite), San Francisco, Kustweg, LA en dan San Diego.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Ik heb natuurlijk geen idee wat jullie in die steden willen gaan doen en van jullie leeftijden.
Als je voor het uitgaansleven wil hou er dan rekening mee dat op veel plaatsen het na 10:00 pm een dode boel is.
Als 1 of meerdere deelnemers nog geen 21 zijn kan je het helemaal wel vergeten want er wordt geen alcohol verkocht aan personen onder de 21.
Als je voor het uitgaansleven wil hou er dan rekening mee dat op veel plaatsen het na 10:00 pm een dode boel is.
Als 1 of meerdere deelnemers nog geen 21 zijn kan je het helemaal wel vergeten want er wordt geen alcohol verkocht aan personen onder de 21.
-
Silent Dream
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
- Contacteer:
En ook niet aan mensen die samenzijn met iemand van onder de 21. Dat had een vriendin van me, zij kocht tijdschriften, haar vriend een fles drank, maar toch moest zij zich legitimeren. Die fles drank kregen ze dus niet mee, omdat zij 20 was.Rob schreef: Als 1 of meerdere deelnemers nog geen 21 zijn kan je het helemaal wel vergeten want er wordt geen alcohol verkocht aan personen onder de 21.
Info over mijn boeken:
http://www.suzannepeters.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.suzannepeters.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja ik weet dat we eigenlijk alles moeten bekijken maar ik vind ook dat we vakantie hebben en de tijd moeten nemen voor de dingen die we gaan doen.
We zijn tussen de 22 en 23 jaar oud dus de 21 jaar grens is geen probleem.
We willen wel een aantal x uitgaan maar dat heeft niet echt prioriteit.
Ik denk dat het ongeveer de route gaat worden zoals Nieuwenoord beschrijft.
We zijn tussen de 22 en 23 jaar oud dus de 21 jaar grens is geen probleem.
We willen wel een aantal x uitgaan maar dat heeft niet echt prioriteit.
Ik denk dat het ongeveer de route gaat worden zoals Nieuwenoord beschrijft.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 3524 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 11 Reacties