BuckeyeRed schreef:Kan me zo ook voorstellen dat dit nou niet direct je favoriete vakantie-onderwerp is.
Bwah
Al eens in Six Flags geweest toevallig? Ga er morgen heen, ben benieuwd! Sprak onderweg nog wel Amerikanen die bijna helemaal uit hun dak gingen bij het horen van de naam van Six Flags
Jaren geleden ben ik in Six Flags Atlanta (of hoe het ook heet) geweest. Ik ben geen echte pretpark-kenner, maar het was gewoon een leuk park. Echt uit m'n dak kan ik me niet herinneren, maar dat kan ook aan mij liggen. Ik was erheen met een Spanjaard en een Fransoos... dat verklaart het wellicht.
Om op je vraag over aangetekende post te antwoorden, ja, dat bestaat. Het heet registered mail en je kunt dan om een "receipt" vragen, zodat je weet, dat de ontvangende partij je post heeft ontvangen.
Ikzelf heb in 1998 de zwaailichten in m'n achteruitkijkspiegel mogen zien (Portland Oregon). Werd toen helemaal uitgelegd hoe-en-wat. Dat je bij een court langs kon om daar aan de "rechter" te gaan uitleggen waarom ik zo hard reed, en dat ze dan gelijk je driving-record gingen bekijken.
Maarja dan moest ik wel 2 weken wachten tot er iemand beschikbaar was, daar had ik toen geen tijd voor, met als resultaat dat je het maximum bedrag betaald dat op je "citation" on de "bail" vermeld staat. In mijn geval $104,00 (ja ik reed hard, Mitsubishi Exclipse V6 cabrio).
Betalen kon ik contant doen bij het adres dat achterop de citation stond/staat, kreeg ook gelijk een betaalbewijs
O ja de citation heb ik ingelijst op het Toilet hangen hier, als "souvenir"
Petra/VS schreef:Om op je vraag over aangetekende post te antwoorden, ja, dat bestaat. Het heet registered mail en je kunt dan om een "receipt" vragen, zodat je weet, dat de ontvangende partij je post heeft ontvangen.
Dan verstuur ik het wel aangetekend, heb ik in ieder geval een bewijs dat ik het verstuurd heb etc.
Mag ik wel opschieten, want ik ben nogal het type dat dingen vergeet
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.