Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bekeuring in Amerika en betalen?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
ZeroXX
Amerikafan

Bericht door ZeroXX »

BuckeyeRed schreef:Kan me zo ook voorstellen dat dit nou niet direct je favoriete vakantie-onderwerp is. ;)
Bwah :roll:

Al eens in Six Flags geweest toevallig? Ga er morgen heen, ben benieuwd! Sprak onderweg nog wel Amerikanen die bijna helemaal uit hun dak gingen bij het horen van de naam van Six Flags :lol:
Weblog: http://weworldwide.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
BuckeyeRed
Amerikakenner

Bericht door BuckeyeRed »

:lol:

Jaren geleden ben ik in Six Flags Atlanta (of hoe het ook heet) geweest. Ik ben geen echte pretpark-kenner, maar het was gewoon een leuk park. Echt uit m'n dak kan ik me niet herinneren, maar dat kan ook aan mij liggen. Ik was erheen met een Spanjaard en een Fransoos... dat verklaart het wellicht. :lol: ;)

Veel plezier. 8)
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Om op je vraag over aangetekende post te antwoorden, ja, dat bestaat. Het heet registered mail en je kunt dan om een "receipt" vragen, zodat je weet, dat de ontvangende partij je post heeft ontvangen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Bushmaster
Amerika-expert

Bericht door Bushmaster »

Ikzelf heb in 1998 de zwaailichten in m'n achteruitkijkspiegel mogen zien (Portland Oregon). Werd toen helemaal uitgelegd hoe-en-wat. Dat je bij een court langs kon om daar aan de "rechter" te gaan uitleggen waarom ik zo hard reed, en dat ze dan gelijk je driving-record gingen bekijken.

Maarja dan moest ik wel 2 weken wachten tot er iemand beschikbaar was, daar had ik toen geen tijd voor, met als resultaat dat je het maximum bedrag betaald dat op je "citation" on de "bail" vermeld staat. In mijn geval $104,00 (ja ik reed hard, Mitsubishi Exclipse V6 cabrio).

Betalen kon ik contant doen bij het adres dat achterop de citation stond/staat, kreeg ook gelijk een betaalbewijs
O ja de citation heb ik ingelijst op het Toilet hangen hier, als "souvenir"
ZeroXX
Amerikafan

Bericht door ZeroXX »

Petra/VS schreef:Om op je vraag over aangetekende post te antwoorden, ja, dat bestaat. Het heet registered mail en je kunt dan om een "receipt" vragen, zodat je weet, dat de ontvangende partij je post heeft ontvangen.
Dan verstuur ik het wel aangetekend, heb ik in ieder geval een bewijs dat ik het verstuurd heb etc.

Mag ik wel opschieten, want ik ben nogal het type dat dingen vergeet :lol:
Weblog: http://weworldwide.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer