Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Waar in de VS zou je willen wonen?

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Maarten
Amerika-newbie

Bericht door Maarten »

Het noord-oosten, zeg maar van Boston tot DC. Al zijn veel andere plaatsen natuurlijk ook goed leefbaar.
USA fan
Amerikafan

Bericht door USA fan »

ik zal voor een stad met veel wolkenkrabbers gaan zoals LA og chicago of NY
Steven
Amerikafan

Bericht door Steven »

Ik zou graag in één van de grotere Texaanse steden wonen. Eventueel ook wel in LA of Las Vegas.
"Ik ben een Nederlander in hart en nieren. Een lever heb ik nauwelijks meer."
Jackiebean
Amerika-ontdekker

Bericht door Jackiebean »

rene.jager schreef:Als ik bekijk waar ik het liefste zou wonen, zijn er een aantal eisen waaraan de plek moet voldoen:
1 Ik wil de gemakken van een grote stad, maar rust van een dorp of kleinere gemeenschap. (de reden waarom wij met ons "jonge" gezin de stad zijn uitgetrokken) Het zal dus iets in de buurt van een grote stad zijn.
2 De natuur zal een belangrijk punt zijn; Nationale park(en) in de buurt.
3 Gezien mijn avatar, moet er uiteraard ook een vliegbasis in de buurt zijn om de hobby te kunnen uitoefenen. :D
Ja, ik besef het, punt 2 en 3 zijn redelijk paradoxaal, maar toch..

Als ik deze zaken in acht neem en de ervaringen van onze trip naar het Zuidwesten hier bij optel, kom ik uit in de buurt van:
* San Fransisco, of
* Salt Lake City :wink:

Ik ben net een aantal weken terug van mijn veels te korte vakantie naar SLC en het heeft een goede indruk op mij achtergelaten. Ik denk dat SLC zeker een plek zou zijn waar ik zou kunnen wonen (zeker in de wijk avenues, dat was echt geweldig daar in de heuvels).
Alleen die mormonen he.. :yuk: haha.. Ook al is mijn ex die ik bezocht heb een soort mormoon.. (met soort bedoel ik: hij wil het niet zijn maar heeft er problemen mee het zijn ouders te vertellen, zeker omdat hij de oudste van de familie is.)
Maar San Fransisco of San Diego zou ook denk ik wel een plek zijn waar ik me thuis zou kunnen voelen. Of in Boston ofzo.. Maar in die test kwam eruit dat ik me in Oregon thuis zou voelen..
Marceljesse
Amerikakenner

Bericht door Marceljesse »

Long Beach Califonia
olavski
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door olavski »

Grand Rapids, Michigan.

Zeer binnenkort hopelijk want ons fiance visum aanvraag is goedgekeurd. :)
soof

plaatje??

Bericht door soof »

sorry dat dit er zo tussendoor komt maar,...

redneck hoe kom je aan dat plaatje?

ik vind het echt geweldig!!!

groetjesss

Sophie
soof

wonen in NEW YORK of LA

Bericht door soof »

ik zou graag als ik in de USA ga wonen
in LA of New york willen wonen
maar ik ben 16 dus voorlopig komt dat er nog niet van
maar ik heb wel vrienden in de USA waar ik wel heen ga

TIPS graag van mensen die hier wonen of ook willen wonen

groetjess

Sophie
Stratos
Amerika-ontdekker

Bericht door Stratos »

Ik ben een stadsmens. Hou van mooie levendige steden. Steden die snel groeien, terwijl ik ook groei in mijn cariere.

01 New York. En dan zou ik graag in Manhattan willen wonen. (Vooral de wijken, Chelsea, East Village, Soho, Tribeca spreken me aan). New York is een geweldige stad, echt een wereldstad. Enige minpuntje is dat het flink duur is, maar dat je ook flink kunt verdienen.

Afbeelding

02. Atlanta. Een van de snelst groeiende steden in de VS. Atlanta schiet tekort in dat levendige wat New York wel heeft. Maar Atlanta is mooi qua natuur, zoveel bos, mooi modern architectuur, zo schoon voor een grote stad, erg gastvrije mensen (southern hospitality) en het straalt een soort klasse uit. In Atlanta zou ik in Midtown of Buckhead wonen.

Afbeelding
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Buckhead all the way als je van levendig houdt :wink:

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
soof

Bericht door soof »

geweldige foto van New York, stratos!!!
soof

Bericht door soof »

woon je echt in LA rperre?
en zo ja waar? en is het duur om daar te wonen?
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Misschien moet ik het maar eens veranderen, het is als grap bedoelt en L.A. staat voor Lower Alabama :wink:

Ik heb al verschillende pb's gehad ook, wel lachen eigenlijk.

Maar om je vraag te beantwoorden, geen idee hoe duur het is om in LA te wonen, hier in Dothan is het goed te betalen 8)

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
soof

Bericht door soof »

hahahahha
ja wel grappig ja
maar weet jij iemand of ken jij/u iemand die in L.A woont

graag info over wonen in L.A
Charlie
Amerika-newbie

Bericht door Charlie »

Hej

Ik twijfel tussen New York en LA

gr :)
hdeweert
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door hdeweert »

rperre schreef: hier in Dothan is het goed te betalen 8)
Dothan, Dothan, je bent toch niet toevallig de buurman van
Bobby Goldsburough????
Die moet daar ook wonen
harm
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

:offtopic: haha Bobby, woont die hier dan, nog niet gezien, zat die niet voorheen in Killeen, TX

Hey Harm wat doe jij in het dagelijks leven!

Richard
soof

Bericht door soof »

ik ga in allebij wonen :P
2of 3 maanden in New York
EN 2 of 3 maanden in LA
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Stratos schreef:Ik ben een stadsmens. Hou van mooie levendige steden. Steden die snel groeien, terwijl ik ook groei in mijn cariere.

01 New York. En dan zou ik graag in Manhattan willen wonen. (Vooral de wijken, Chelsea, East Village, Soho, Tribeca spreken me aan). New York is een geweldige stad, echt een wereldstad. Enige minpuntje is dat het flink duur is, maar dat je ook flink kunt verdienen.

Afbeelding

02. Atlanta. Een van de snelst groeiende steden in de VS. Atlanta schiet tekort in dat levendige wat New York wel heeft. Maar Atlanta is mooi qua natuur, zoveel bos, mooi modern architectuur, zo schoon voor een grote stad, erg gastvrije mensen (southern hospitality) en het straalt een soort klasse uit. In Atlanta zou ik in Midtown of Buckhead wonen.

Afbeelding
Wauw mooie foto's.
Die bovenste heb ik ook. Heb je vast genomen vanaf The Empire State building. :wink: Alleen staan er bij mij de twee torens van het WTC er nog op :roll: Wat een grote open ruimte zie je nu zeg. Wat mij het meeste bij bleef is dat we eerst naar de Statue of Liberty waren geweest en die vond ik best hoog. Maar vanaf The Empire Building was ze zoooooo klein...

De onderste vindt ik echt erg mooi!!!
Heel knap gemaakt.....

Enne... waar wij gaan wonen??
Raleigh (Cary) in North Carolina vanaf april 2005.

Groetjes Petra
Marcel
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Petra,

Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen in Cary/Raleigh. Voor ons is dat ook het gebied (Raleigh/Durham/Chapel Hill) waar onze vestigingsvoorkeur naar uitgaat. We zijn er een paar weken terug even wezen kijken. Komende maand gaat ons huis de verkoop in en zodra het verkocht is (geen idee hoe lang/kort dat zal duren) beginnen we de hele immigratieprocedure. Vervolgens ga ik proberen een baan in die regio te vinden. Lokale contacten kunnen daarbij heel nuttig zijn :wink:

Houd me op de hoogte. Ik ben benieuwd.

Marcel
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer