Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

internet special rate

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
frenkie
Amerika-ontdekker

internet special rate

Bericht door frenkie »

Hallo,

Wie kan mij vertellen wat het internet special rate inhoudt als je een motel wil boeken. Er valt vaker te kiezen uit Standard, AAA en special internet rate. Moet je voor dat internet rate een of andere code hebben? Deze zijn vaak het goedkoopst.

Gr,
Frank
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Dit zijn de internetprijzen, meestal goedkoper dan de andere omdat je boekt via het internet. AAA is ook vaak gunstig, er kan dan trouwens wel naar je AAAcard (ANWBkaart) gevraagd worden. Bij mij nog nooit gebeurd trouwens.
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

De special internet rate is het tarief dat speciaal geldt voor reserveringen die je online maakt. Dus je hoeft geen speciale code te hebben.

*pyca was me net voor :D
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
frenkie
Amerika-ontdekker

Bericht door frenkie »

Dank je wel voor de snelle reactie. Ik vind het alleen een beetje een overbodige keuze. Als je op die (internet) pagina boekt is het niet via de telefoon maar via ..... internet. Snap het nog steeds niet helemaal maar zal wel aan mij liggen.

Gr,
Frank
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Voor de telefoon heb je een levend iemand nodig, die de reservering maakt = duurder voor het bedrijf. Vandaar dat internet boekingen worden aangemoedigd, door ze goedkoper te maken.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer