Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
internet special rate
internet special rate
Hallo,
Wie kan mij vertellen wat het internet special rate inhoudt als je een motel wil boeken. Er valt vaker te kiezen uit Standard, AAA en special internet rate. Moet je voor dat internet rate een of andere code hebben? Deze zijn vaak het goedkoopst.
Gr,
Frank
Wie kan mij vertellen wat het internet special rate inhoudt als je een motel wil boeken. Er valt vaker te kiezen uit Standard, AAA en special internet rate. Moet je voor dat internet rate een of andere code hebben? Deze zijn vaak het goedkoopst.
Gr,
Frank
Web-log: http://fringswereld.punt.nl/
Dank je wel voor de snelle reactie. Ik vind het alleen een beetje een overbodige keuze. Als je op die (internet) pagina boekt is het niet via de telefoon maar via ..... internet. Snap het nog steeds niet helemaal maar zal wel aan mij liggen.
Gr,
Frank
Gr,
Frank
Web-log: http://fringswereld.punt.nl/
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Voor de telefoon heb je een levend iemand nodig, die de reservering maakt = duurder voor het bedrijf. Vandaar dat internet boekingen worden aangemoedigd, door ze goedkoper te maken.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht