Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Het Centrale ESTA topic (deel III)
Re: Het Centrale ESTA topic (deel III)
Vraagje over de aanvraag ESTA. Wanneer je deze via de website hebt gedaan en deze is goedgekeurd, kun je dan de app downloaden en hierin je goedgekeurde ESTA bekijken?
Fien
Fien
- nwolf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Hoi Fien,
yep, die zie je daar dan staan als je inlogt en de code invoert, werkte prima de laatste keer op het vliegveld.
yep, die zie je daar dan staan als je inlogt en de code invoert, werkte prima de laatste keer op het vliegveld.
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida | 2026 California
-
harryh
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 74
@Filu yep
Bedankt voor jullie antwoord!
Fien
Fien
Aangezien we met 2 kinderen reizen die wel actief zijn op social media, is de vraag moet ik dit nu wel of niet melden bij het aanvragen van de ESTA?
Fien
Fien
Tot zover ik weet is het niet verplicht.
- nwolf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Nee, wij hebben dit ook leeg gelaten bij het aanvragen van de esta en volgens mij staat er zelfs bij dat het optioneel is.
Ik zou me hier niet druk over maken
Ik zou me hier niet druk over maken
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida | 2026 California
-
Incuflex
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Vraag. Wij reizen in september naar Canade en de VS. Ik heb nog een gelde ESTA voor de vs die geldig is tot en met 24/9. Je raad het al, wij steken normaal gezien de grens terug over naar Canada op 23/9. In normale omstandigheden wordt dit niet verlengd maar je weet nooit natuurlijk. Kan je de ESTA verlengen als het nodig is? Of toch op voorhand al een nieuwe aanvragen?
-
harryh
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 74
@Incuflex Je ESTA voor de VS moet geldig zijn bij binnenkomst in de VS, voor vertrek naar Canada niet.
ESTA kun je niet verlengen maar je kunt als nodig wel een nieuwe aanvragen. Goedkeuring gaat meestal snel maar kan soms even duren. Als je gemoedsrust wil kun je ook nu al een nieuwe aanvragen.
ESTA kun je niet verlengen maar je kunt als nodig wel een nieuwe aanvragen. Goedkeuring gaat meestal snel maar kan soms even duren. Als je gemoedsrust wil kun je ook nu al een nieuwe aanvragen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht