@bedeve Bedankt voor de tips! Ga ze bekijken. Zit nu Camarillo voor een mooie prijs, nog onder mijn gemiddelde prijs per nacht. Ontbijt bij een motel is niet persé belangrijk zolang ik een Denny's of IHOP in de buurt kan vinden.
Roland
Dat moet in LA wel te doen zijn
Maar waarom nog naar Williams terug rijden en niet in het park overnachten? Als je in Williams overnacht mis je de mooiste uren in het park.
Ik heb al heel lang geleden in Seattle voor juli-aug via Hertz een Standard SUV (L2) kunnen boeken voor 1552 usd (1344€) en dat voor 30 dagen. Vandaag opnieuw gekeken en met code 510000 en nog steeds dezelfde huurprijs. Zonder code of bij andere aanbieders is het stervensduur daar momenteel. En ik snap @marcie216 helemaal qua wildflowers. Dat is geweldig eind juli op Rainier.marcie216 schreef: ↑25 feb 2026, 07:46Bedankt iedereen voor de feedback! Heb gister inderdaad nog wat gespeeld met data, codes en website en heb er wel vertrouwen in dat we op een redelijk bedrag uit gaan komen.
@Coyote Dat van het WK had ik ook over nagedacht, maar ook de prijzen in midden augustus bijvoorbeeld waren hetzelfde bij veel aanbieders, terwijl het WK dan al afgelopen is, Maar zoals gezegd, dat maakt niet uit. Het gaat wel loslopen uiteindelijk!
M.b.t. je vraag qua reistijd. We hebben inderdaad gekeken om juni of september te gaan, maar we willen de peak flowers heel graag zien op Mt Rainier en we willen dat de wegen goed toegankelijk zijn in de hoger gelegen gebieden. Dus juni is helaas niet mogelijk voor deze reis. September moet je geluk hebben met de bloemetjes. Het klinkt misschien 'stom' om in het hoogseizoen te gaan om meer kans te hebben op de bloemen, maar dit is een wens van mijn vriendin.