Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
America the Beautiful Pass bestellen
-
TinekeenJan
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
America the Beautiful Pass bestellen
Hallo,
wij willen in september/oktober toch weer een camperreis maken door Amerika (en wrsch door een gedeelte van Canada). We kochten altijd een pas bij een park, maar willen nu van tevoren de pas bestellen.
Nu moet de pas verstuurd worden naar Nederland, maar ik kan niet het land invullen. Is dit een bekend probleem? En hoe kan ik nu aan een pas komen?
Heeft iemand een tip voor mij? Er zijn vast meer mensen, die nu een pas willen bestellen.
Groeten van Tineke.
wij willen in september/oktober toch weer een camperreis maken door Amerika (en wrsch door een gedeelte van Canada). We kochten altijd een pas bij een park, maar willen nu van tevoren de pas bestellen.
Nu moet de pas verstuurd worden naar Nederland, maar ik kan niet het land invullen. Is dit een bekend probleem? En hoe kan ik nu aan een pas komen?
Heeft iemand een tip voor mij? Er zijn vast meer mensen, die nu een pas willen bestellen.
Groeten van Tineke.
Re: America the beautiful parkpass bestellen
viewtopic.php?f=10&t=82184
Hier staat het een en ander beschreven.
Hier staat het een en ander beschreven.
27 States so far...
Bestel gewoon een digitale pas, en als je dan in de US bent kun je in vrijwel elk visitor center een fysieke pas kopen voor $7,50, mocht je daar uberhaupt nog behoefte aan hebben.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: America the Beautiful Pass bestellen
Opsturen naar het buitenland kan niet,.
Zie ook hier voor de ervaring van Coyote, misschien heb je daar ook iets aan. En kijk naar pagina 3 van dat topic voor andere ervaringen.
Marianne
Zie ook hier voor de ervaring van Coyote, misschien heb je daar ook iets aan. En kijk naar pagina 3 van dat topic voor andere ervaringen.
Marianne
- nwolf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Vraag ik me af, er staat duidelijk in het bestelproces dat wanneer je de digitale koopt je geen fysieke meer kunt bestellen!
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida | 2026 California
@nwolf
https://www.recreation.gov/pass/
Hier staat toch echt:
What's new in 2025 is the ability to get digital versions of these passes, as required by Congress (2024 EXPLORE Act). With digital passes, you can store, manage, and access your pass from your Recreation.gov account, mobile app, or mobile wallet.
There are several ways to get a physical pass if you want. Choose the “physical pass” option before you finalize your purchase in the cart to have a pass delivered by mail ($7.50 shipping and handling fee applies). You can also get a physical pass in person at a site near you (see list of locations) or by visiting USGS (United States Geological Survey).
https://www.recreation.gov/pass/
Hier staat toch echt:
What's new in 2025 is the ability to get digital versions of these passes, as required by Congress (2024 EXPLORE Act). With digital passes, you can store, manage, and access your pass from your Recreation.gov account, mobile app, or mobile wallet.
There are several ways to get a physical pass if you want. Choose the “physical pass” option before you finalize your purchase in the cart to have a pass delivered by mail ($7.50 shipping and handling fee applies). You can also get a physical pass in person at a site near you (see list of locations) or by visiting USGS (United States Geological Survey).
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik haal daar uit dat je een fysieke pas kunt aanschaffen maar niet dat dat ook naast een digitale pas mogelijk is. Maar ik kan er ook niet uit opmaken dat het niet kan.
Marianne
Marianne
- nwolf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Hahaha, is idd maar net hoe je het leest ja 
Ik dacht dat het er specifieker bij vermeld stond op de bestelling maar daar kom ik nu niet meer omdat hij registreert dan ik al een pas heb.
Anders ga ik er ook zeker 1 halen straks, al is het als souvenir
Ik dacht dat het er specifieker bij vermeld stond op de bestelling maar daar kom ik nu niet meer omdat hij registreert dan ik al een pas heb.
Anders ga ik er ook zeker 1 halen straks, al is het als souvenir
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida | 2026 California
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 3259 Weergaves
-
Laatste bericht door jeppiepruts
-
- 6 Reacties