Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

America the Beautiful Pass bestellen

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
TinekeenJan
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

America the Beautiful Pass bestellen

Bericht door TinekeenJan »

Hallo,

wij willen in september/oktober toch weer een camperreis maken door Amerika (en wrsch door een gedeelte van Canada). We kochten altijd een pas bij een park, maar willen nu van tevoren de pas bestellen.
Nu moet de pas verstuurd worden naar Nederland, maar ik kan niet het land invullen. Is dit een bekend probleem? En hoe kan ik nu aan een pas komen?
Heeft iemand een tip voor mij? Er zijn vast meer mensen, die nu een pas willen bestellen.
Groeten van Tineke.
Corv
Amerikakenner

Re: America the beautiful parkpass bestellen

Bericht door Corv »

viewtopic.php?f=10&t=82184
Hier staat het een en ander beschreven.
27 States so far...
BahamaOne
Amerikafan

Re: America the beautiful parkpass bestellen

Bericht door BahamaOne »

Bestel gewoon een digitale pas, en als je dan in de US bent kun je in vrijwel elk visitor center een fysieke pas kopen voor $7,50, mocht je daar uberhaupt nog behoefte aan hebben.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: America the Beautiful Pass bestellen

Bericht door Martin & Marianne »

Opsturen naar het buitenland kan niet,.
Zie ook hier voor de ervaring van Coyote, misschien heb je daar ook iets aan. En kijk naar pagina 3 van dat topic voor andere ervaringen.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer