Prijzig maar het helemaal waard vonden wij. Ik zou wel voor “the grove” gedeelte gaan. We hadden geen huisje direct aan het water maar net de rij er achter. Was dikke prima. 10m lopen en we waren bij de rode stoelen en 20m lopen zaten we aan het meer of in de jacuzzi.
The grove zijn nieuwere mooiere woningen en heerlijk om ook zelf te kunnen koken en te kunnen barbecueën. Beiden een meerwaarde voor ons. Uit eten is mooi, maar niet wekenlang.
Als je vragen hebt stuur me gerust een mail: Stegeman.fam @ gmail.com en de Polarsteps-link heb ik geplaatst.
4 nachten op zo’n plek is heerlijk.
(Vancouver besloten we daarentegen voor goedkoop te gaan. Het was een tuinhuis bij mensen in de achtertuin €100 per nacht betaald. Geweldig voor zo weinig geld relatief. Met de skytrain kwamen we zo in centrum. Kan nog wel een uur doorgaan. Ben nog steeds over enthousiast en baal dat we nog niet de middelen hebben weer te reizen.
Opmerking moderator
E-mailadres heb ik iets "versleuteld" (2 spaties aangebracht), die moeten er dus uit om een werkend e-mailadres te hebben.
Dit omdat er anders veel spam in de mailbox komt via internetrobots.
Marco.